AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 mini på 3 mnd (snart 4) sover lengre og lengre intervaller på natt, å sover nå fra 21.00-06.00 før hun før mat og sovner igjen. hun drikker ca 6-7 flasker på dagtid, 150-200ml pr flaske. har lagt på seg greit tidligere, men sover nå litt lengre å det er en stund siden vi har vært på kontroll. hun virker ellers frisk og rask! hun har ikke begynt med fast føde. med så lang soveintervall, bør jeg vekke henne? legger meg ikke selv før 24.00-01.00 så det kunne jo eventuelt vært aktuelt å vekket henne for mat da, er bare redd det blir en uvane på sikt. Føler meg så heldig som har en baby som sover så mye på natt, men nå syntes jeg hun sover litt vel lenge 😆 Anonymkode: 3ba68...b43
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Nei, så lenge vektoppgang og allmenntilstand er bra skal du ikke gjøre noe annet enn å NYTE søvnen 😅 Så store, friske barn trenger man ikke vekke. NYT det. Virkelig! Anonymkode: fc451...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 En så stor baby ville jeg ikke vekt på natt nei. Bare å nyte, det kan fort snu og da kan det være greit å ha hentet inn litt søvnunderskudd for deg også. Anonymkode: 72757...022 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå