waco Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hei er det noen her inne som skjønner seg litt på språk? Hva betyr Tsjeriåusangen? Ligger det noe mening bak, eller er det bare et nytt ravisk språk vi må lære oss? tjsiråu, its tu leit tu krai, kas ai mis ju in de maunin, en ai nid ju evri nait, - dersom man tar av seg dysleksiformen og innhenter snakkeengelsken kan man oversette slik, - cheerio, its too late to cry, cause i miss u in the morning, and i need u every night… Menneskehjernen, jeg blir stadig vekk overrasket over hvor intelligent den er. Av bokmål, dysleksi, skriveferdigheter, og engelsk har du laget et helt nytt språk, - og det mest geniale av alt, - det er forståelsesfullt, - et bevis for at hjernen skjønner mer enn oss. Jæ snaker åm at du siker forstår, jør du ike? Endret 16. juli 2005 av waco
Gjest kenneth Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Hei er det noen her inne som skjønner seg litt på språk? Hva betyr Tsjeriåusangen? Ligger det noe mening bak, eller er det bare et nytt ravisk språk vi må lære oss?(...)← Betrakter man musikk som en pakkeløsning av ulike metaprodukter, i tillegg til musikken, kan denne behårede poden sikkert virke appellerende. Å gjøre suksess i dag handler vel om å gå nye veier og gjøre nye ting. (Ikke nødvendigvis å være et musikktalent). At det musikalsk sett ligger på barneskolenivå ser ikke ut til å være noen hindring. Det er mulig et svar basert på språklig kunnskap kan bidra mer til denne tråden enn min lunkne respons, men å gjøre om engelsk til "oral-engelsk" scorer ikke høyt hos meg ihvertfall. Min eventuelle begeistring for dette fenoment vil ikke være språkbasert, men mer rettet mot identitet og det å gjøre seg bemerket i en overfladisk musikkindustri.
Gjest Jente, 33 Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Ravi & DJ Løv har fylt et hull i markedet, og de var på rett tid til rett sted. I motsetning til Are og Odin, kan disse to herrene faktisk musikk. Det nye språket er blitt Ravis varemerke, og i tillegg til å lage egne produksjoner sampler han inn tidligere hits og implementerer dem i egne komposisjoner. En musikkkjenner vil forstå at Ravi og DJ Løv vet hva de holder på med, de har presisjon og bra rytme innenfor den sjangeren de opererer innenfor. Veldig bra! Fortsett slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå