AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hei Imorgen skal jeg hente ut medisiner på apoteket. Bemfola, klexane og fyremadel. Problemet er at jeg gar lang reisevei fra apotek til hjem. Typ 4 timer. Hvordan burde jeg oppbevare medisinene? Anonymkode: 951a3...6b7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Du kan lese brukerveiledning nettet, det er bare å søke på navn. De fleste medisiner skal ikke overstige 25 grader. Enten tar du med kjølebag i bilen, dersom den ikke er elektrisk, blir det viktig å pakke inn fryseelemetene i håndkle f.eks., for medisinen tåler nok uansett ikke å bli fryst. Har du ikke kjølebag, kan du kjøpe et par pakker med frosne erter. Vil tro at medisinene tåler fint å ligge i en bil med aircondition i 4 timer. Altså at du ikke trenger kjølebag. Eneste jeg husker på stående fot som skal legges rett i kjøleskapet er ovitrelle. Anonymkode: 655d2...680
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 På apoteket mitt spurte de om jeg trengte å få medisinene pakket slik at det holdt seg kjølig. Så da har vel apoteket ordning for de som har lang reisevei. Anonymkode: 84111...be6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: På apoteket mitt spurte de om jeg trengte å få medisinene pakket slik at det holdt seg kjølig. Så da har vel apoteket ordning for de som har lang reisevei. Anonymkode: 84111...be6 Ikke nødvendigvis dessverre. Dette spurte jeg om en gang, de solgte heller ikke noe. Det var faktisk de som anbefalte meg å gå på rema 1000 og kjøpe erteposer. Anonymkode: 655d2...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå