Gjest Warrior Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Trodde aldri jeg kom til å skrive dette. Alltid vært sånn «aldri i livet om jeg skal ha noe bak der» men nå har jeg lyst å prøve. Jeg er ikke så feig som folk skal ha det til. Hører jo mange sier det er så deilig, du vil ikke angre. Bare første gang som er vondt. Så mine spørsmål som jeg håper folk kan svare ærlig på. Er det veldig vondt og ubehagelig å ha noe oppi der? Blir det bedre etter hvert? Hvordan slappe av mest mulig? Hva er best å begynne med?
SlemUlv Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Om du gjør ting riktig, vil det ikke gjøre vondt. Begynn med noe lite, bruk glidemiddel og ta deg god tid.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, Gabri skrev: Du må være veldig kåt først. Hvis du skal være kåt, det skal ikke være vondt For noe tull. Man kan være så kåt man bare vil, men det kommer uansett til å gjøre vondt om du ikke klarer å slappe av skikkelig i kroppen og rumpehullet. I tillegg må man bruke MYE glidemiddel. Anonymkode: d2590...942 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Har prøvd det to ganger. Var nervøsen den første gangen. Anonymkode: b3158...057
Milky Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Var også vettskremt for det og nektet før. Men så ble jeg åpen for det. Du bør venne deg til med fingre et par økter først. Husk glidemiddel og kondom selvfølgelig. Ikke vær sjenert med glidemiddelet!! Kommer til å kjennes litt rart ut i starten og kanskje vondt, for når man trekker ut er det jo samme følelse som når en bæsj kommer ut🤣🤣🤣 ahhaah omg. Men ja etter et par ganger blir det egt ganske digg:) 1
Milky Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Men slapp av, ikke stram til. Helst doggy eller misjonær sånn at man ikke er anspent
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Masse lube, masse tid, og begynn med én finger. Massér åpningen først for å bli vant med følelsen, avansér så til penetrasjon. Lykke til!
Hunmedham Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Dette er jo individuelt til en viss grad, så dette er bare min "sannhet": Det er IKKE nødvendig å være så kåt. Men du må være avslappet. Slapp av i lukkemuskelen og pust rolig. Det er det viktigste. Da er det ikke nødvendig å starte med noe lite. Du har bæsjet tykke bæsjet mange ganger. Slapp av, ta imot laaaangsomt, med pauser, og fokuser på å forbli avslappet og å puste. Bruk glidemiddel. Mye. Både på det som skal inn og ved selve anus. Etterfyll gjerne. Det går ikke an å overdrive. Hvil og kjenn etter. Tenk at du behersker. Ikke sett i gang med heftig inn/ut de første gangene. Ikke i det hele tatt. Men hvis du fikser det kan du teste litt. Gjør det vondt har du ikke slappet av nok i musklene, du har brukt for lite glid eller du har gått for fort frem. Ikke bli skremt, forsøk igjen en annen gang. Ikke bli skuffet hvis den store nytelsen uteblir. Jeg kan få orgasne av å bli knullet bak, mannen min har ingen glede av noen form for penetrasjon der, men elsker lek rundt åpningen. Det er ikke nerver inne i endetarmen (rart, jeg digger det), men ved anus er det fullt av nerveender. Ikke vær redd for litt bæsj. Det kan hende du får se, men det er effektivt å skylle. Les om det på nettet!
Gjest Warrior Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 (endret) Takk for svar. Det er kanskje alltid litt vondt første gang? Tåler smerter, men alltid vært litt redd når det er snakk om der bak😅 Endret 11. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 43 minutter siden, Gabri skrev: Ok. Jeg ser at du er ass f.... expert. Beklager. Min feil. Jeg har prøvd 3 ganger og det var ingen vondt. Kanskje pga jeg prøvde med men. Ikke med hest Okei...? Da er du jo åpenbart ikke rett person til å gi råd når du mangler erfaring. Anonymkode: d2590...942
SlemUlv Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, Warrior skrev: Takk for svar. Det er kanskje alltid litt vondt første gang? Tåler smerter, men alltid vært litt redd når det er snakk om der bak😅 Igjen: Nei, det trenger ikke gjøre vondt første gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå