kula Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 (endret) nysgjerring som jeg er, så kommer jeg med et så merkelig spørsmål. Det er jo så mange som sier alt lengden betyr ALT hos en gutt. Syns ikke det er sånn jeg, tykkelsen har jo LITT å si den også... kjedelig hvis den er 18 cm og piperenser! Lengden har jo selvfølgelig mye og si den også, men ikke alt. Endret 16. juli 2005 av kula
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Helt klart tykkelsen som betyr mest for meg. Er den for lang er det bare vondt! Har ennå til gode å finne en som er for tykk.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Tykkelsen er nok viktigere enn lengden for de fleste kvinner. Det verste som finnes var å kjenne seg vid, nevnte ei venninne av meg. Hun hadde hatt en som var som disse baby-gulrotene det er snakk om i en annen tråd. Hun likte å tenke på seg selv som trang og deilig, men med ham følte hun seg vid. Hun var begynt å tvile på seg selv. Ikke la oss lure oss selv. Vi er født med det vi har. Noen gutter har store peniser, andre har små, slik som noen av dere jenter har store vaginaer, mens andre har små. Men så kommer forskjellen: Kvinnen sitt kjønn er fantastisk. Det er så elastisk at man kan få ut et nytt liv derfra. Vi kan begge trene muskler for å få et rikere sexliv, men deres er det eneste som kan påvirke størrelse enten den ene eller andre veien. En liten mann som møter en stor kvinne er som oftest ingen heldig kombinasjon, men med trening av muskler kan dette bøte på problemene som kan oppstå. Dersom den store kvinnen ikke er villig til å ofre litt for at det skal kunne fungere, er det ingenting mannen kan gjøre i det hele tatt. Jeg tror størrelsen betyr en del for et godt sexliv. Er partene ikke "kompatible" fra naturens side, krever det mye jobbing fra begge parter for å få det til å fungere, og som oftest er det da lettere å finne seg en annen i stedet. Synd, for mange kan være veldig kompatible på andre områder igjen. Så ja, tykkelsen er nok viktigere enn lengden for kvinner.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Jeg skulle gjerne ha gitt deg et klart svar, men dessverre er det slik (for meg hvertfall) at begge deler er helt nødvendig for at hvertfall jeg skal trives. Det er utrolig viktig for et godt sexliv at mannen og kvinnens kjønnsorgan passer sammen- dvs. at det er nok av friksjon og at mannen er stor nok (og at kvinnen har en vagina som passer til hans penis). Det finnes mye dårlig sex der ute, og noe av grunnen finnes i små peniser og store vaginaer.
monja Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 For meg er det en kombinasjon, men stort sett er det er å foretrekke en tykk penis framfor en tynn lang en.
Gjest Milah Skrevet 16. juli 2005 #9 Skrevet 16. juli 2005 For meg er det en kombinasjon, men stort sett er det er å foretrekke en tykk penis framfor en tynn lang en. ← Enig!
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #10 Skrevet 16. juli 2005 Altså, så lenge den ikke er tykkere enn den er lang, vel å merke.....
kula Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #12 Skrevet 16. juli 2005 Dette her er en tråd de fleste mannfolk burde lese gitt! Med tanke på at menn legger mest vekt på lengde.
pusesen Skrevet 16. juli 2005 #13 Skrevet 16. juli 2005 Vil nok si at begge deler er like viktig, men hvordan han bruker den er enda viktigere! At han ønsker å tilfredsstille både meg og seg selv er det viktigste
Gjest gjest1 Skrevet 17. juli 2005 #14 Skrevet 17. juli 2005 Altså, så lenge den ikke er tykkere enn den er lang, vel å merke..... ←
Lassie Skrevet 17. juli 2005 #16 Skrevet 17. juli 2005 Tykkelsen betyr mest - men det er jo greit at det er litt lengde også uten at den trenger å være så lang. Men som en annen kommenterte; det aller viktigste er hvordan han bruker den!
Miss Angelina Skrevet 17. juli 2005 #17 Skrevet 17. juli 2005 ingen av delene, så lenge min partner kan det med og bruke den er jeg kjempe fornøyd for det!!!!! Så det andre betyr ingen ting for meg!!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. juli 2005 #18 Skrevet 17. juli 2005 Dette her er en tråd de fleste mannfolk burde lese gitt! Med tanke på at menn legger mest vekt på lengde. ← Haha, tror du bør lese litt mer rundt omkring. Det er vel det som går igjen hele tiden, at tykkelsen er viktigere enn lengden for de fleste . Tror de fleste gutter over 14 vet det.
kula Skrevet 17. juli 2005 Forfatter #19 Skrevet 17. juli 2005 Haha, tror du bør lese litt mer rundt omkring. Det er vel det som går igjen hele tiden, at tykkelsen er viktigere enn lengden for de fleste . Tror de fleste gutter over 14 vet det. ← Nei uheldigvis ikke alle over 14... Ikke i min vennekrets hvertfall.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. juli 2005 #20 Skrevet 17. juli 2005 Ja...det er viktig å opplyse verden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå