Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant i dag ut at jeg kanskje må flytte ut av studentboligen jeg har hatt i 1 uke nå. Dette fordi jeg har fått tilbud om en bedre bolig rett og slett. Men greia er at oppsigelse er 2 mnd. Det blir vanskelig å spørre dem direkte og jeg har ikke råd til å betale for 2 boliger i 2 mnd. Tror dere de kan finne leietager kjapt etter meg eller spiller de ingen rolle? Ps! dette er i stavanger 

Anonymkode: e70b8...85f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener på at du kan få flytte ut før oppsigelsestiden hvis _du_ klarer å finne en leietager som kan ta over for deg. Det er ikke deres ansvar å finne nye leietakere hvis du finner en bolig og ikke kan bo ut oppsigelsestiden. Men siden dette er i Stavanger får du nok ingen problemer med å finne noen som vil overta studentboligen din.

Anonymkode: bcad1...283

Skrevet

Velkommen til de voksnes verden. Nå har du ansvar for å betale regningene dine selv og prioritere etter hva lommeboka har råd til. Lykke til. 

Anonymkode: 504bd...6cc

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til de voksnes verden. Nå har du ansvar for å betale regningene dine selv og prioritere etter hva lommeboka har råd til. Lykke til. 

Anonymkode: 504bd...6cc

Så utrolig hjelpsomt!

Det er jo mange på venteliste til studentboliger, så jeg kan ikke forstå at de skulle ha problem med å finne ny leietaker. Kan du ikke ringe de/sende epost? 

Anonymkode: e3cdb...58e

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager har dette med saken å gjøre? 

ts

Anonymkode: e70b8...85f

Skrevet

Er det to måneder oppsigelsestid så må du betale for de to månedene eller finne en ny selv som kan overta (om du sier opp kontrakten nå). Med mindre de du leier hos sier at noe annet er greit, eller noe annet står i kontrakten. Du kan si fra at du vurderer det andre tilbudet og tilby deg å finne en ny beboer kjapt, ved å legge ut en annonse selv. :)

Anonymkode: 65ced...c38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...