Gå til innhold

Kan jeg bruke denne kjolen på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg bruke denne på jobb i morgen? Bruker vanligvis str 38, men de hadde den kun igjen i xs. Fra midjen og opp er derfor kjolen tettsittende på meg. Fremstår på ingen måte som for liten, men plutselig fikk jeg både pupper og timeglassfigur jeg ikke visste jeg hadde. 

https://www.lindex.com/no/p/7993489-2120-bla-monstret-kjole-med-v-hals-i-viskose

Jobber i offentlig forvaltning med veldig casual kleskode. Noen bruker joggesko og collegegenser feks. Ønsker å bli tatt seriøst for mine meninger, ikke fordi jeg er pen eller sexy. Men så var dette en kjole jeg virkelig rettet meg opp i ryggen av.. Er 33 år. 

Anonymkode: b4d97...9f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: 28c0a...77c

• Liker 1
Skrevet

Ja så absolutt! Sånn går jeg ofte på jobb.  

• Liker 2
Skrevet

Tviler på meningene dine ettesom du ikke klarer å bestemme selv om du kan gå i den kjolen på jobb.

Anonymkode: a8610...077

• Liker 6
Gjest Melis123
Skrevet

Absolutt! Jeg kunne uten problemer brukt den på jobb selv😊

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den kan du selvfølgelig gå med på jobb. 

Skrevet

Klart du kan! Kjempefin kjole, forresten. 

Skrevet

Kjedelig for mennene da, kunne vært mer dristig.

Anonymkode: e901c...992

• Liker 1
Skrevet

Dersom du selv føler deg litt ubekvem i kjolen, noe du kanskje gjør siden du spør her, ville jeg ikke hatt den på jobb. Men kjolen i seg selv er helt nøytral og absolutt ikke utfordrende eller pyntet.

Anonymkode: 0d7f9...436

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... plutselig fikk jeg både pupper og timeglassfigur jeg ikke visste jeg hadde. 

Nå ventet jeg å se en kjole som både viste det ene og det andre, men kjolen du linker til er da veldig tekkelig og "ordentlig". 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle du ikke kunne det?

Anonymkode: 522b7...a27

Skrevet

Forresten, kom deg ut av offentlig forvaltning.

Anonymkode: 522b7...a27

• Liker 1
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg bruke denne på jobb i morgen? Bruker vanligvis str 38, men de hadde den kun igjen i xs. Fra midjen og opp er derfor kjolen tettsittende på meg. Fremstår på ingen måte som for liten, men plutselig fikk jeg både pupper og timeglassfigur jeg ikke visste jeg hadde. 

https://www.lindex.com/no/p/7993489-2120-bla-monstret-kjole-med-v-hals-i-viskose

Jobber i offentlig forvaltning med veldig casual kleskode. Noen bruker joggesko og collegegenser feks. Ønsker å bli tatt seriøst for mine meninger, ikke fordi jeg er pen eller sexy. Men så var dette en kjole jeg virkelig rettet meg opp i ryggen av.. Er 33 år. 

Så du blir tatt mer seriøst på jobb fordi du går i kjole,mens andre i jeans?? Hvis det er slik i offentlig forvaltning så skjønner jeg godt at de største nautene jobber i det offentlige.

Anonymkode: b260f...f0a

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen bruker joggesko og collegegenser

Menighetsrådet?

Anonymkode: 84b44...a58

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Som kvinne ønsker du aldri, noensinne å så mye som hentyde til sekretær-stereotypen. På med dongeri og t-skjorte. Ikke tenk tanken på å ha på deg skjørt eller kjole eller skjorte dersom du mener alvor med jobben din og situasjonen ikke er slik at du ønsker å fremstå som mindre kapabel enn du er (noe som av og til er en fordel). 

Anonymkode: c495e...37b

Skrevet

Må si jeg lurer veldig på hva du går i til vanlig, om du er redd for å framstå for sexy i den kjolen der nå i sommerværet.

Anonymkode: 8be98...083

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trange kjoler er aldri fint så nei 

Anonymkode: 436b1...2c5

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trange kjoler er aldri fint så nei 

Anonymkode: 436b1...2c5

Støtter egentlig denne. Kjolen er uskyldig nok, men den er jo ikke ment å være trang. Da er størrelsen feil. 

Anonymkode: 8be98...083

• Liker 3
Skrevet

Kjolen er fin, men xs for en som bruker 38 (ikke ta det feil her) er i teorien 2 størrelser ned fra det du egentlig bruker. De har jo M inne igjen på siden nå, kunne det ha vært en ide å returnere den du har kjøpt og heller bestille den? Kjoler som er ment for å være litt løse men som sitter trangt på, og ser tydelig for trang ut også..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...