Gå til innhold

Kjæresten virker uerfaren til tross for mange tidligere forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en flott kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 måneder, vi har det fint på mange måter, men sexen er det så som så med. Har jo tenkt at det går seg til, når man blir bedre kjent, men begynner å bli usikker.

Jeg er ei dame som blir ganske fort våt, og som får orgasme ganske lett, men det er jo så klart ikke alltid jeg blir like fort våt. Har merket meg at kjæresten (en voksen mann på snart 40), tyr veldig fort til glidemiddelet. Det er så vidt han tar på meg, nesten som han bare kjenner litt nedentil, og hvis jeg ikke er våt med en gang, så sier han at "kanskje vi trenger litt glidemiddel". 

Han liker godt at jeg tar på han, gir han oralsex osv. i lang tid før sex. Jeg har prøvd å forklare at jeg også synes det er godt at han tar på meg, kysser på meg, gir meg oralsex, og at dette gjør at jeg blir mer kåt, men det virker ikke som det går inn.

Hvis det skjer at han kommer, og ikke jeg, så er det ikke noe snakk om å prøve å få meg til å komme.  Når han er ferdig så er han ferdig, Jeg prøvde å spørre han om dette, og han sa bare at han hadde ikke opplevd at noen damer han hadde hatt sex med før, hadde sagt noe om at de også ønsket å få orgasme, så dette var helt nytt for han. 

Det virker altså som at han ikke er vant til å ha forspill for damas skyld, men bare gå rett på glidemiddelet, og at damas orgasme ikke er så viktig, siden ingen han har vært med før har vært noe opptatt av det.

Jeg gir han en del blowjobs, siden han er veldig glad i dette, men kan nok telle på en hånd de gangene han har gitt meg oralsex tilbake. Når jeg spør han om dette, så sier han bare at han blir avtent av å gjøre det. Jeg har sagt at det forstår jeg, og at jeg ønsker jo ikke at han skal miste lysten når vi skal ha sex, så det er greit. Det skjer jo innimellom at jeg gir han en blowjob uten at det blir noe sex etterpå, og jeg har brukt dette som eksempel, at kanskje han kan gjøre det samme for meg innimellom, hvis han vet at jeg er veldig kåt, mens han ikke er det. Det har fortsatt ikke skjedd at han har gjort det..

Jeg synes det er så dumt at sexlivet er som det er, siden resten er ganske bra, men tenker en del på om jeg orker å ha det sånn resten av livet. Skal jeg aldri få oralsex igjen? Skal jeg aldri bli forført igjen? 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Anonymkode: 13ef8...51a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så vidt han tar på meg, nesten som han bare kjenner litt nedentil, og hvis jeg ikke er våt med en gang, så sier han at "kanskje vi trenger litt glidemiddel". 

Hvis dette er en flott kjæreste så lurer jeg på hva slags troll du har vært sammen med før.

Det der hadde jeg aldri i livet orket. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om du fortjener en medalje eller en kakk i bakhodet for å ha holdt ut med det der i 6 måneder.

• Liker 21
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir han en del blowjobs, siden han er veldig glad i dette, men kan nok telle på en hånd de gangene han har gitt meg oralsex tilbake. Når jeg spør han om dette, så sier han bare at han blir avtent av å gjøre det. Jeg har sagt at det forstår jeg, og at jeg ønsker jo ikke at han skal miste lysten når vi skal ha sex, så det er greit. Det skjer jo innimellom at jeg gir han en blowjob uten at det blir noe sex etterpå, og jeg har brukt dette som eksempel, at kanskje han kan gjøre det samme for meg innimellom, hvis han vet at jeg er veldig kåt, mens han ikke er det. Det har fortsatt ikke skjedd at han har gjort det..

Så du skjønner at dette ikke er noe han faktisk vil gjøre, men forventer likevel at han skal gjøre det? Hvor er logikken i det? 

Her må dere rett og slett sette dere ned å prate! 

• Liker 2
Skrevet

Så, du har tatt opp temaet, men det har ikke vært endringer. Da vet du hva du har å forholde deg til.

Synes det er rart at han kun tenker på seg selv når det kommer til sexen... Hvordan er han ellers, tenker han på deg eller andre om hva han sier og gjør, handler han noen ganger uselvisk? Har han omtanke for andre enn seg selv i det hele tatt?

Anonymkode: 31c8c...5a9

• Liker 5
Skrevet

Det der er jo ikke en kjæreste, det er en taper man kaster ut. 

Anonymkode: df4b6...6a7

• Liker 7
Skrevet
10 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev:

Hvis dette er en flott kjæreste så lurer jeg på hva slags troll du har vært sammen med før.

Det der hadde jeg aldri i livet orket. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om du fortjener en medalje eller en kakk i bakhodet for å ha holdt ut med det der i 6 måneder.

Det siste.

• Liker 2
Skrevet
18 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så du skjønner at dette ikke er noe han faktisk vil gjøre, men forventer likevel at han skal gjøre det? Hvor er logikken i det? 

Her må dere rett og slett sette dere ned å prate! 

Jeg var kanskje litt utydelig her.. Har spurt om han bare ikke liker å utføre oralsex, men da svarte han at jo da, han synes det er helt greit, har ikke noe imot det, men at han sliter med å beholde tenningen hvis han gjør det når vi skal ha samleie. Jeg har også spurt om det er noe med meg som gjør at han ikke vil gjøre det, og om jeg kan gjøre noe for at det blir lettere for han, da svarer han nei. 

I og med at jeg tolket det som at han ikke har noe i mot å utføre oralsex i utgangspunktet, så tenkte jeg at kanskje han kunne gjøre det noen ganger utenom samleie, siden det er der det blir problemer. 

Om det hadde bydd han imot og han ikke taklet det, så måtte jeg jo så klart respektert det, men det virker ikke som problemet er der.

TS

• Liker 2
Skrevet

Du må rett og slett bare være direkte. Min erfaring er at kvinner ikke er flinke nok til å si ifra når mannen ikke møter deres behov, og det fører til at menn tror de kan ha forspill i to minutter og deretter penetrere til de kommer, og at kvinnen vil være fornøyd med dette. Jeg hadde blitt utrolig oppgitt om mine behov aldri ble prioritert under sex. For min del er det en selvfølge av mannen skal være ordentlig hard og at dama skal være ordentlig våt før samleie starter, spesielt når ingen av dere sliter med å oppnå dette generelt. Glidemiddel er kanskje en lettvint løsning, men det kan absolutt ikke måles med å være naturlig våt og kåt - man er langt mer sensitiv når man er våt, noe som også vil gjøre orgasme lettere å oppnå. Spør han hvordan han hadde følt det om du avsluttet samleie hver gang du fikk orgasme før han, eller om han stadig gikk ned på deg uten å få noe tilbake. Sex er en kommunikasjon mellom to mennesker, ikke en enveisgreie. Begge parter skal føle seg tilfredsstilt. 

Om det ikke skjer noen endringer så må du rett og slett sette deg ned og vurdere om dette er et forhold du vil være i long term. Sex er som regel en viktig del av et forhold, og jeg personlig kunne aldri vært med en som ga blanke faen i mine seksuelle behov. 

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var kanskje litt utydelig her.. Har spurt om han bare ikke liker å utføre oralsex, men da svarte han at jo da, han synes det er helt greit, har ikke noe imot det, men at han sliter med å beholde tenningen hvis han gjør det når vi skal ha samleie. Jeg har også spurt om det er noe med meg som gjør at han ikke vil gjøre det, og om jeg kan gjøre noe for at det blir lettere for han, da svarer han nei

Da er det jo greit. Få ham til å slikke deg til du er fornøyd,  så kan dere jobbe med tenninga hans etterpå.  Her tror jeg du har alt å tjene på å ta frem dominaen i deg.  Ikke gi ham sjans til å komme på noen som helst måte, før du har fått ditt. 

Hvis han er en snowflake som ikke tåler det, eller at det rett og slett ikke går inn, så avslutt. M52

Anonymkode: 5ed6b...abd

• Liker 8
Skrevet

La han kjenne på det. Få deg en kjapp orgasme og si du er ferdig og snu ryggen til! 

Anonymkode: 42d52...dd7

• Liker 7
Skrevet

Det høres nesten ut som dette kan ha noe med de damene han har vært med før. 
Hvis de har vært lite «seksuelle» av seg, ikke vært så opptatt av å få utløsning ol kan det være det er sånn han tror at det skal være. 
Kan være han er vant med å gå rett på glidemiddel?

Høres ut som van trenger litt opplæring.

Anonymkode: 7ffc5...ce6

Skrevet

Det det hadde ikke jeg giddet. Enkelt og greit.

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, sirenas skrev:

Det det hadde ikke jeg giddet. Enkelt og greit.

Er så enig.

Helt utrolig at så mange snakker om å lære opp en på 40 som har vært i flere forhold før og som oppfører seg som en trasig unge.

• Liker 6
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

og at damas orgasme ikke er så viktig, siden ingen han har vært med før har vært noe opptatt av det.

De dumpet han!

Burde ikke det gi deg noen hint om at de muligens var mer opptatt av det, enn han har fått med seg?

• Liker 3
Skrevet

Nei. Dette er ikke en flott kjæreste. Kanskje han er en flott nabo eller venn, men han er IKKE en flott kjæreste,

Anonymkode: 6b875...1b0

• Liker 7
Skrevet

Omg. Her må du nesten ta en totalrenoveringen, men kanskje like greit å bare rive huset..

Anonymkode: 75a96...91a

• Liker 3
Skrevet

Det er jo din kropp som du bør prioritere. Dagsformen avgjør jo hvilken sex du ønsker den dagen, og går han for fort frem, så er det jo bare å stoppe ham til du er klar. 

Min mann kommer fra en kultur med medgift, som gjennomsyrer hele samlivet, der kvinnen ses på som et objekt. For ham har det vært en stor overgang, der han har gått fra å tenke på seg sjøl, til å innse at sex mellom to mennesker, der begge har det fint, gir mye sterkere og dypere følelser og glede. 

Du gjør jo kjæresten din en bjørnetjeneste ved å ikke vise ham den siden av deg, at du er så våt at man ikke trenger glidemiddel. Og BJ der han gir lite tilbake. Nei, nei og atter nei.

• Liker 1
Skrevet

‘NEI, VI TRENGER IKKE GLIDEMIDDEL!!!’ Gaaad, jeg hadde blitt så sur! Er det mulig! De ekte sakene er det beste som finns. Kast glidemiddelflaska! Slutt med blowjobsi tide og utide, han har ikke gjort seg fortjent til det. Ta kontrollen i sexen selv, ikke før han til utløsning før du har kommet selv, kvinne.

Anonymkode: 3a48d...1ca

• Liker 2
Skrevet

Uerfaren? Prøv egoistisk og drit dårlig! 

Anonymkode: d5b95...9fc

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De dumpet han!

Burde ikke det gi deg noen hint om at de muligens var mer opptatt av det, enn han har fått med seg?

Han sier at han har gjort det slutt i alle forholdene han har vært i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...