Gå til innhold

Vladimir Putin sier at han har vaksinen mot coronavirus  

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den kalde krigen 2.0?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får han få vaksinert alle russere og så kan vi bare avvente og se om det går bra.

• Liker 5
Skrevet (endret)

.

Endret av Giroppalt97
Skrevet

Synd han bare er hakket mer troverdig enn Trump, men er jo flinke forskere i Russland. Så vi kan håpe. Hvis de nå går i gang med å vaksinere store grupper, får vi vel raskt svaret. Håper de er åpne om eventuelle bivirkninger. Blir det en suksess i Russland, kommer nok de som er skeptiske nå til å kaste seg ganske raskt over denne vaksinen.

Anonymkode: f5719...c97

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville tatt den idag om jeg fikk den! President Putin er troverdig i mine øyne.

Anonymkode: cc668...a49

• Liker 2
Skrevet

Jeg Håper de har funnet en effektiv vaksine uten bivirkninger, og deler den med sine kjære naboer. 

Anonymkode: 864c2...00b

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt den idag om jeg fikk den! President Putin er troverdig i mine øyne.

En av de første som prøvde vaksinen var datteren hennes, og den eneste bivirkningen legene nevnte er høy feber med temperatur over 38 grader.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg Håper de har funnet en effektiv vaksine uten bivirkninger, og deler den med sine kjære naboer. 

Anonymkode: 864c2...00b

Det gjør de helt sikkert, gode naboer som Hviterussland og Kasakhstan står nok langt fram i køen.

Anonymkode: b8663...9dd

Skrevet

Han kan ha en effektiv vaksine og han har ingenting å rape på å dele med resten av verden, tvert imot. Eneste men’et jeg kan se her er at det kan ha gått litt fort i svingene.

Anonymkode: 404ea...25a

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan ha en effektiv vaksine og han har ingenting å rape på å dele med resten av verden, tvert imot. Eneste men’et jeg kan se her er at det kan ha gått litt fort i svingene.

Anonymkode: 404ea...25a

Uansett bedre at de gjør noe og ikke bare sier vakre ord og tegner regnbuer, slik vi gjør her i Norge. 

Anonymkode: 8f256...a54

• Liker 3
Skrevet

Det spiller ingen rolle uansett fordi de ikke har startet produksjon av vaksinen parallellt med kliniske studier. Det vil si at de ikke kommer til å ha nok vaksiner til å distribuere ut før andre vaksiner (som har produsert parallellt) er på markedet

Gjest AineAvive
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kan mene hva en vil om Putin, men han er smart. Jeg er langt mer enig i hans utenrikspolitikk enn den amerikanske. Propagandaen går begge veier, den vestlige har blitt både ekstrem og banal. Jeg tviler sterkt, men håper m.t.p. denne vaksinen. Tror ikke noen vaksiner vil beskytte godt og lenge. 

Skrevet
1 time siden, PokemonGone skrev:

En av de første som prøvde vaksinen var datteren hennes, og den eneste bivirkningen legene nevnte er høy feber med temperatur over 38 grader.

Datteren hennes?? FYI Vladimir Putin er en stor mann og tidligere KGB agent.

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren hennes?? FYI Vladimir Putin er en stor mann og tidligere KGB agent.

Er du så sikker på det? Hen er ikke så høy, rundt 1.70m, og med tanke på mye steroidbruk det var i sovjetisk sport kan vi vel ikke være helt sikker på at hen ikke er en tidligere kvinnelig kulestøter eller noe i den duren? 🕵️‍♀️ 

Anonymkode: b8663...9dd

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får vi håpe du får tak i den og så kan du oppdatere oss.

Ikke snakk om at jeg skal injeseres med en vaksine fra Russland som ikke er ferdig testet.

Anonymkode: 9c921...abf

Skrevet

Med tanke på den skremmende politiske utviklingen i Russland under Putin kommer jeg ikke til å la meg vaksinere av noe, som helst derifra. Systemet er korrupt tvers gjennom. 

Anonymkode: e70cc...8fd

Skrevet

Russland er faktisk veldig flink med forskning og leger. Folk er bare ekstremt negativ grunnet at det er Russland. 

Anonymkode: ec848...087

• Liker 2
Skrevet

Putin har jo innrømmet at de har kuttet ned på en del av den vanlige testingen medikamenter må gjennom der. De skulle begynne å massevaksinere etter nyttår. Høie sa på pressekonferansen at vi ikke kom til å få denne vaksinen fordi det ikke var noen avtale mellom EU og Russland. Jeg hadde tatt vaksinen uten å blunke , dersom Russland sa den var ok. Russland har alltid vært langt fremme innen forskning, medisin, kirurgi osv. 

Anonymkode: 1de75...d8e

• Liker 2
Skrevet

Lol! Veldig troverdig😏

Anonymkode: e4913...f4a

• Liker 1
Gjest AineAvive
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med tanke på den skremmende politiske utviklingen i Russland under Putin kommer jeg ikke til å la meg vaksinere av noe, som helst derifra. Systemet er korrupt tvers gjennom. 

Anonymkode: e70cc...8fd

Det er USA og mange andre også! Mer enn de fleste aner.

• Opprett ny...