Gå til innhold

KG besøker /pol/! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg studerer statsvitenskap, så av og til når jeg kjeder meg så liker jeg å henge på internettforum hvor forskjellige politiske ståsted står sterkt for å se hva de tenker om ting når de er "blandt sine egne". Tenkte kanskje det var noen andre nysgjerrige der ute som vil undersøke litt med meg eller syntes at dette er spennende.

Først litt info om forumet: Alle kan poste hva de vil, så lenge det er innenfor USAs lov tror jeg og alle er anonyme, men får en spesifikk ID for hver tråd. Det betyr at du og jeg kan poste uten å registrere oss. Trådene arkiveres da de blir full som er ved omtrent 330 poster. Du kan linke til en tråd du syntes var morsom eller spennende ved å kopiere linken og poste den her på KG igjen så andre kan se. Her er et eksempel på en tråd som var på toppen nå:

https://boards.4chan.org/pol/thread/272085650#top

For å se alle trådene kan dere bruke denne linken:

https://boards.4chan.org/pol/catalog

Alle postene får et postnummer, så det går an å linke til den individuelle posten også. Her er et eksempel på en slik link:

https://boards.4chan.org/pol/thread/272063415#p272066074

Les linken som at det er på "brettet(ikke så viktig egentlig)" /pol/ i /tråden/ med nummer 272063415 med posten 272066074. Hvis du trykker på en kommentar som refererer (blå tekst med >>postnummer) til en post, så endres URL-en din og du kan linke den tilbake her. Hadde vært morsomt hvis dere finner noen gullkorn og postet linken her på KG slik at andre kan se!

Hvis du har lyst til å poste selv kan du trykke på "post" helt på bunnen eller trykke på et postnummer så åpner tekstboksen seg og du svarer personen med det postnummeret.

Selve forumet lener seg litt mer til høyre enn de fleste andre plasser, og hva som helst kan diskuteres så lenge det er politisk på en eller annen måte. Kanskje jeg er litt sær som syntes ting som dette er gøy haha, men kanskje andre vil prøve også, ta iallefall en titt :)

OBS OBS, siden stort sett hva som helst kan postes, så kan det være noen poster som kan virke støtende (de aller aller fleste er fullstendig harmløs!), men vær OBS på det!

Hvis du har noen spørsmål til hvordan forumet fungerer eller noe annet, så svarer jeg gjerne! Det er jo ganske annerledes kvinneguiden så det tok litt tid før jeg lærte det selv.

Anonymkode: 90d39...e81

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selve forumet lener seg litt mer til høyre enn de fleste andre plasser

Litt mer til høyre? /Pol er stappfullt av rasisme, konspirasjonsteorier og trolling. Svært lite der inne har rot i virkeligheten, dessverre har det radikalisert mange yngre mennesker. 

Anonymkode: 97c9b...7c6

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer til høyre? /Pol er stappfullt av rasisme, konspirasjonsteorier og trolling. Svært lite der inne har rot i virkeligheten, dessverre har det radikalisert mange yngre mennesker. 

Anonymkode: 97c9b...7c6

Det er viktig å finne ut hvordan radikaliseringen skjer slik at vi får stoppet den.

Skrevet

Nei takk

Anonymkode: 031ee...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...