Gå til innhold

Da var jeg singel

Gjest Emsi

Anbefalte innlegg

Gjest Gitte

jaja... da skjedde det i går da.. var sammen i 2 år, og jeg holder ikke ut lenger.. har bestemt meg for å isolere meg i dag og søndag, så må livet gå sin gang... savner han så utrolig mye selv om vi ble enige om det sammen...

vi vet ikke om vi blir sammen igjen, høyst sannsynlig blir vi ikke det. vi trenger litt tenketid begge to.

han har uheldigvis den dårlige egenskapen at han ikke klarer å snakke om følelser og ting som plager han overhode, så til slutt rant det over for oss begge.

jeg hadde "håpet" på et rent brudd, hvor vi ikke snakket sammen før det hadde gått litt tid. men såklart.. han ringte i går og vi pratet hele natta. han lurte på hva han egentlig hadde gjort, og åpnet seg mer for meg enn han noen gang har gjort..

vi bestemte oss da for å tenke litt hva vi egentlig ville. han er usikker, det er jeg også..

men det betyr ikke at det gjør noe mindre vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarade han inte om att prata om känslor å sånt?

Låter som en av mina chefer.Jag krockade igår å ringde cheferna.

Deras kommentarer:Hadde hon stora pattar?jasså såg hon dig innan, det var väl därför hon körde på dig!Var hon kåt?

Sen på tionde plats frågade dem hur det var med mig!!!!

Efter de frågat hur det gick med företagets bil!!!

Nä!!! dem skulle hållt tyst å kört upp en flaska sprit i nyllet på mig och sagt :drick. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...