realityfire Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hei. Jeg har veldig lyst å reise til Sverige denne mnd... kjæresten min bor i Sverige (Skåne). Har ikke sett min bedre halvdel på 6 mnd nå..... og det begynner å bli vanskelig i og med at jeg nesten ikke har familie eller venner. Har bare sittet hjemme deprimert den siste tia, og holder på å bli gal. Jeg vet at myndighetene fraråder reiser til Sverige... (og før dere kaller meg egoistisk som reiser), så vil jeg bare si at jeg har tenkt til å reise til kjæresten i Sverige og være der i flere mnd/uker (til korona har roa seg ned). Og hvis jeg drar hjem igjen, så kommer jeg til å være i karantene, og det går greit, fordi jeg er bare hjemme 24/7 uansett...... Vet noen om politiet står og vokter grensene fortsatt? på E6 motorveien som går fra Østfold til Sverige? Og hvis man blir stoppa, har de lov til å nekte meg å dra ut av landet? liksom fysisk nekte meg? (er et par timer å kjøre til grensa, så hadde vært kjipt å blitt stoppa og nekta å kjøre ut av landet......) (og plis ikke vær moralpoliti og si det ikke er greit. Når jeg drar tilbake til Norge så kommer jeg til å kjøre bilen RETT HJEM, uten og stoppe noen steder, og deretter gå i karantene slik at jeg ikke kommer i kontakt med andre mennesker)
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 De nekter deg ikke utreise, det er ikke utreiseforbud. Besøk kjæresten din du. Anonymkode: 49957...297 3
realityfire Skrevet 11. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2020 Kan det hende det kommer til å bli utreiseforbud da? leser så mye forskjellig nå at jeg blir helt forvirra..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Det har aldri vært utreiseforbud. Eller innreiseforbud heller for nordmenn. kos deg på tur! Anonymkode: 5ea7f...e5a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, realityfire skrev: Kan det hende det kommer til å bli utreiseforbud da? leser så mye forskjellig nå at jeg blir helt forvirra.. Nei, ikke tenk på det. Bare husk passet, det trenger du når du skal inn i Norge igjen. Anonymkode: 49957...297 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, ikke tenk på det. Bare husk passet, det trenger du når du skal inn i Norge igjen. Anonymkode: 49957...297 Nei, det trenger du ikke! Anonymkode: 9f3f3...d24
Loff77 Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 12 minutter siden, realityfire skrev: Hei. Jeg har veldig lyst å reise til Sverige denne mnd... kjæresten min bor i Sverige (Skåne). Har ikke sett min bedre halvdel på 6 mnd nå..... og det begynner å bli vanskelig i og med at jeg nesten ikke har familie eller venner. Har bare sittet hjemme deprimert den siste tia, og holder på å bli gal. Jeg vet at myndighetene fraråder reiser til Sverige... (og før dere kaller meg egoistisk som reiser), så vil jeg bare si at jeg har tenkt til å reise til kjæresten i Sverige og være der i flere mnd/uker (til korona har roa seg ned). Og hvis jeg drar hjem igjen, så kommer jeg til å være i karantene, og det går greit, fordi jeg er bare hjemme 24/7 uansett...... Vet noen om politiet står og vokter grensene fortsatt? på E6 motorveien som går fra Østfold til Sverige? Og hvis man blir stoppa, har de lov til å nekte meg å dra ut av landet? liksom fysisk nekte meg? (er et par timer å kjøre til grensa, så hadde vært kjipt å blitt stoppa og nekta å kjøre ut av landet......) (og plis ikke vær moralpoliti og si det ikke er greit. Når jeg drar tilbake til Norge så kommer jeg til å kjøre bilen RETT HJEM, uten og stoppe noen steder, og deretter gå i karantene slik at jeg ikke kommer i kontakt med andre mennesker) Har aldri vært innreiseforbud til Norge for nordmenn, reis til kjæresten din du og kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå