AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Blir mer og mer nå, og skolene åpner snart. Anonymkode: 6b5c6...f87
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Håhå har kost meg med koronanyter helt siden hurtigrutenskandalen 😄 Syns dette er kjempespennende! Masse bedrifter som hoier rundt i godt mot og tror de skal få hjula på gli igjen, men nå baller det på seg som bare pokker! Se for deg de bedriftene som har tilbakekalt ansatte nå og hva de går i vente! 😄 Hihi, jeg er glad min jobb ikke er spesielt utsatt i disse coronatider og at jeg bor laaaangt unne fra smitteutsatte steder, men må si jeg ikke klarer å la være å lese om dette. Jeg tror det kan bli skikkelig ille etterhvert, sånn mellom folk altså! 😮 Anonymkode: 034c9...f63
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håhå har kost meg med koronanyter helt siden hurtigrutenskandalen 😄 Syns dette er kjempespennende! Masse bedrifter som hoier rundt i godt mot og tror de skal få hjula på gli igjen, men nå baller det på seg som bare pokker! Se for deg de bedriftene som har tilbakekalt ansatte nå og hva de går i vente! 😄 Hihi, jeg er glad min jobb ikke er spesielt utsatt i disse coronatider og at jeg bor laaaangt unne fra smitteutsatte steder, men må si jeg ikke klarer å la være å lese om dette. Jeg tror det kan bli skikkelig ille etterhvert, sånn mellom folk altså! 😮 Anonymkode: 034c9...f63 Så bra du kan le av det. Men, pent av deg er det ikke!! Anonymkode: 6b5c6...f87 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så bra du kan le av det. Men, pent av deg er det ikke!! Anonymkode: 6b5c6...f87 Hoho, kanskje ikke, men jeg klarer ikke la være. Synes det er så selvforskyldt. Hva tenker folk med? Dra på ferie i en pandemi, folk i ansvarsfulle lederstillinger som syns det er fornuftig å tilbakekalle sine ansatte mitt i en oppblomstring? Jeg mener, det er jo ikke vanskelig å se hva som kommer til å skje, så da er det spennende å se om det eskalerer mellom folk og. Alle ser vist ut til å tro at dette er null problem, men det er jo ikke det. Mange vil jo virkelig få seg en smell av dette, men det virker ikke som veldig mange er klar over det. Det virker som de tror det bare skal gå bort, eller at alle andre enn dem kommer til å få konsekvensene av det. Anonymkode: 034c9...f63
Anbefalte innlegg