Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt varer på strawberrynet, og ble selvsagt stoppet i tollen.. hadde handlet for 206,-... :frustrert: Nå skal jeg få scannet inn pairene på dette, og prøve å få igjen beløpet fra SN, men lurte på om det var noen som hadde ett ferdigskrevet brev eller forslag til hva jeg skal skrive.. føler meg ikke så stødig på engelsken.. Takker for all hjelp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TUUSEN TAKK :blomst: Det var kjempebra..! Nå kan jeg begynne å handle ting over 200,- grensen uten å få angst, hehe

klem fra meg :klem:

Skrevet

Hei!

Når dere oppgir kontonr.et til SN, skriver dere kontonr.et eller skriver dere kredittkortnr.et (det som du oppgir når du betaler ) da?

Skrevet

Hvis SN skal sette over penger til deg må du oppgi kontonr.

Gjest Gjest
Skrevet
TUUSEN TAKK :blomst:  Det var kjempebra..! Nå kan jeg begynne å handle ting over 200,- grensen uten å få angst, hehe

klem fra meg :klem:

Jeg er sånn nybegynner når dert gjelser LF,SN og alt dette dere snakker om....

Sånn jeg forstår det,så blir det jo aldri til at man betaler noe mer enn hva man kjøper produkter for-siden frakten er fri og SN betaler om man blir stoppet i tollen(om man da sendre mail..)??

Unnskyld,hvis jeg sporer av tråden her...bare lurte veldig :)

Skrevet
Hvis SN skal sette over penger til deg må du oppgi kontonr.

Jeg ga opp kontonr til banken min, men de satte pengene inn på kredittkortkontoen som varene var betalt fra. :)

Skrevet
Jeg ga opp kontonr til banken min, men de satte pengene inn på kredittkortkontoen som varene var betalt fra.  :)

Og det var ikke samme kontoen du hadde oppgitt kontonr. til?

Skrevet (endret)
Jeg er sånn nybegynner når dert gjelser LF,SN og alt dette dere snakker om....

Sånn jeg forstår det,så blir det jo aldri til at man betaler noe mer enn hva man kjøper produkter for-siden frakten er fri og SN betaler om man blir stoppet i tollen(om man da sendre mail..)??

Unnskyld,hvis jeg sporer av tråden her...bare lurte veldig :)

Det er slik i teorien, ja, men som SN skriver på sine sider er de ikke forpliktet til å refundere disse pengene. De kan når som helst slutte å gjøre dette, men foreløpig fungerer det slik du skriver :) (for Strawberrynet - Lookfantastic har ikke fri frakt)

Endret av Milly:)
Skrevet
Og det var ikke samme kontoen du hadde oppgitt kontonr. til?

Nei det var ikke samme konto. Hadde brukt mannen sitt kredittkort og trodde ikke de kunne sette penger inn der, men det kunne de altså...

Skrevet
Nei det var ikke samme konto. Hadde brukt mannen sitt kredittkort og trodde ikke de kunne sette penger inn der, men det kunne de altså...

Ok, da går det tydeligvis an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...