Gå til innhold

Bursdag på lekeland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit nå? Bor i en kommune med lite smitte, men bare en time fra Oslo. Har invitert for en god stund siden, men lurer på om vi bør avlyse.

Anonymkode: f007b...10f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen på å være den som inviterte til smittefest nå.

Anonymkode: 34873...f0f

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det. Og heller ikke sendt barnet mitt i den gebursdagen.

Anonymkode: d8106...6a1

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke gjort det. Og heller ikke sendt barnet mitt i den gebursdagen.

Anonymkode: d8106...6a1

Alle har sagt at de kommer, men det var før smitten økte så voldsomt. Ingen har gitt kontrabeskjed. Jeg er bare så redd for å gjøre noe feil og lurer på hva foreldrene kommer til å reagere minst negativt på; at vi gjennomfører eller at det ikke blir noe av lekelandbursdag som barna deres kanskje har gledet seg til...

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle har sagt at de kommer, men det var før smitten økte så voldsomt. Ingen har gitt kontrabeskjed. Jeg er bare så redd for å gjøre noe feil og lurer på hva foreldrene kommer til å reagere minst negativt på; at vi gjennomfører eller at det ikke blir noe av lekelandbursdag som barna deres kanskje har gledet seg til...

Vel, jeg hadde følt forpliktelse til å dra, men vært veldig lettet dersom du avlyste.

Anonymkode: 011de...0dc

• Liker 5
Skrevet

Takk for svar. Tror vi avlyser og har det ute i stedet. :)

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Tror vi avlyser og har det ute i stedet. :)

Klokt valg! Vi holder oss unna leke- og badeland nå som det blomstrer opp igjen, så jeg hadde neppe sendt min unge i den bursdagen selv om bursdag vanligvis har topp prioritet!

Anonymkode: b6aae...962

• Liker 1
  • Opprett ny...