AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 .. det gikk helt fint. Er en noen uker siden jeg kom hjem. Helt smittefri, ingen problemer. Sol, varme og god mat. Fin brunfarge. Tenker at hysterikerne får roe seg ned noen hakk jeg. Anonymkode: a1f83...13d 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Og jeg tenker du kan dra tilbake å bli der. Anonymkode: 45d3a...663 12
Milky Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Der ser man. Håper du koste deg:) reise betyr ikke automatisk smittebærer. Har også reist og det var helt problemfritt 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Og jeg tenker du kan dra tilbake å bli der. Anonymkode: 45d3a...663 Nei, venter med å reise på tur igjen til høsten. Ps. husk på når man skal bruke og/å, det ser ikke så bra ut å bruke infinitivsmarkør der du egentlig skulle ha skrevet "og", når du kommer med skjenneprekner. Anonymkode: a1f83...13d 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Badbunny said: Der ser man. Håper du koste deg:) reise betyr ikke automatisk smittebærer. Har også reist og det var helt problemfritt Så bra, håper du også hadde en flott tur! Anonymkode: a1f83...13d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Hva er poenget med denne tråden? Det finnes folk som kaster seg foran tog og overlever. Er ikke lurt å gjøre det likevel. Kan få store konsekvenser for andre. Hensynsløst vil mange si. Anonymkode: d9d16...8fd 10
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Skjønner at du er ute etter å provosere.
Milky Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med denne tråden? Det finnes folk som kaster seg foran tog og overlever. Er ikke lurt å gjøre det likevel. Kan få store konsekvenser for andre. Hensynsløst vil mange si. Anonymkode: d9d16...8fd Ts er vel ikke i risikogruppen da så hun blir mest sannsynelig ikke syk hvis man reiser med måte. Dum sammenligning 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Selv om det gikk fint, tenker jeg at det var en svært uansvarlig og ikke minst egoistisk handling. Dersom alle hadde reist til røde land på ferie hadde smitten garantert gått i taket her i Norge. En ting som du bør ta med deg videre i livet er dette spørsmålet: Er dette noe alle kunne gjort med tanke på hvilke konsekvenser som muligens kommer ut av det? Hvis ja: Da er det greit. Hvis nei: Da gjør du det ikke. Dette handler om samfunnsansvar, ikke noe annet. Anonymkode: be5d8...c1c 4
Milky Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Selv om det gikk fint, tenker jeg at det var en svært uansvarlig og ikke minst egoistisk handling. Dersom alle hadde reist til røde land på ferie hadde smitten garantert gått i taket her i Norge. En ting som du bør ta med deg videre i livet er dette spørsmålet: Er dette noe alle kunne gjort med tanke på hvilke konsekvenser som muligens kommer ut av det? Hvis ja: Da er det greit. Hvis nei: Da gjør du det ikke. Dette handler om samfunnsansvar, ikke noe annet. Anonymkode: be5d8...c1c Hvis alle skulle gjort det samme som alle andre hdde ikke samfunnet vært særlig utviklet. Kan ikke folk passe på seg selv og tenke selv? 2
SoWhat? Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, Badbunny skrev: Hvis alle skulle gjort det samme som alle andre hdde ikke samfunnet vært særlig utviklet. Kan ikke folk passe på seg selv og tenke selv? Dette var jo morsomt. Er det noe de siste månedene har vist, så er det jo nettopp at folk ikke kan tenke selv. Hallo De klarer tydeligvis ikke å passe på hverken seg selv eller andre heller. Følger du ikke med? 4
Milky Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Dette var jo morsomt. Er det noe de siste månedene har vist, så er det jo nettopp at folk ikke kan tenke selv. Hallo De klarer tydeligvis ikke å passe på hverken seg selv eller andre heller. Følger du ikke med? bare fordi DU ikke er enig i hva de tenker betyr ikke det at folk ikke tenker selv. Passe på seg selv får være folks eget problem. Hvis de vil bli syke fine by me.. så kan de som er i risikogruppen også passe på seg selv og slutte å forvente at alle andre skal ta hensyn til dem. Er du syk så holder du deg hjemme bare fordi folk ikke mener det alle andre mener eller ikke er enig i norges metode for denne greia så betyr det ikke at man er dum eller egoist 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 Har du testet deg? Eller tror du bare at det gikk fint? Kanskje du er pasient 0... Til ettertanke, når dine framtidige barnebarn lærer om koronasommeren og spør hva du gjorde. Kommer du til å stolt svare at du dro på ferie til et rødt land? Anonymkode: e80ee...58c 4
SoWhat? Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 6 minutter siden, Badbunny skrev: bare fordi DU ikke er enig i hva de tenker betyr ikke det at folk ikke tenker selv. Passe på seg selv får være folks eget problem. Hvis de vil bli syke fine by me.. så kan de som er i risikogruppen også passe på seg selv og slutte å forvente at alle andre skal ta hensyn til dem. Er du syk så holder du deg hjemme bare fordi folk ikke mener det alle andre mener eller ikke er enig i norges metode for denne greia så betyr det ikke at man er dum eller egoist Så alle som er i risikogruppen av alle fra barn til eldre skal leve isolert? 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: .. det gikk helt fint. Er en noen uker siden jeg kom hjem. Helt smittefri, ingen problemer. Sol, varme og god mat. Fin brunfarge. Tenker at hysterikerne får roe seg ned noen hakk jeg. Anonymkode: a1f83...13d Å kjære vene, vet ikke om jeg skal le eller gråte. Tror dette må være siste gang jeg gidder gå inn på en coronatråd, stort barnsligere enn dette går det vel ikke an å skrive. Anonymkode: 45013...9c8 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Har du testet deg? Eller tror du bare at det gikk fint? Kanskje du er pasient 0... Til ettertanke, når dine framtidige barnebarn lærer om koronasommeren og spør hva du gjorde. Kommer du til å stolt svare at du dro på ferie til et rødt land? Anonymkode: e80ee...58c Vet du hva definisjonen på pasient 0 er? Ja. Hvorfor skal man gå rundt og lyve? Det er ikke noe oppegående folk gjør. Anonymkode: a1f83...13d
Milky Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, SoWhat? skrev: Så alle som er i risikogruppen av alle fra barn til eldre skal leve isolert? De kan gjøre som de vil. Men hvis de vil minste sjansen for smitte må de være isolert ja.. eller gå med munnbind osv. Skulle bare mangle at ALLE andres liv skal begrenses for at de i risikogruppen skal ta sommerferie 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva definisjonen på pasient 0 er? Ja. Hvorfor skal man gå rundt og lyve? Det er ikke noe oppegående folk gjør. Anonymkode: a1f83...13d Pasient 0 brukes også for den ukjente som starter nytt utbrudd... Ikke bare den aller første. Har du testet deg? Anonymkode: e80ee...58c
SoWhat? Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, Badbunny skrev: De kan gjøre som de vil. Men hvis de vil minste sjansen for smitte må de være isolert ja.. eller gå med munnbind osv. Skulle bare mangle at ALLE andres liv skal begrenses for at de i risikogruppen skal ta sommerferie Vet du egentlig hvor mange som er i risikogruppen? Jeg skjønner ikke hvorfor du mener at de skal straffes ved å leve i full isolasjon, fordi "alle" andre skal spre smitte? Blir ikke det veldig bakvendt? 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 Hvorfor skulle jeg svare deg på det? Anonymkode: a1f83...13d
Anbefalte innlegg