Gå til innhold

Sex ute i det fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi elsker å ha sex ute og hvis faren for å bli oppdaget er sannsynlig gjør det sexen enda bedre

Anonymkode: fd617...b0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi elsker å ha sex ute og hvis faren for å bli oppdaget er sannsynlig gjør det sexen enda bedre

Dette kunne jeg skrevet.😁

Skrevet

Og jeg er en av de som er drit lei av folk som liker å bli oppdaget.

Hva med å heller poste 20 selfies daglig eller videoer av dere som har sex, på et forum hvor dette er ønsket av andre?

Anonymkode: 99552...b80

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg er en av de som er drit lei av folk som liker å bli oppdaget.

Hva med å heller poste 20 selfies daglig eller videoer av dere som har sex, på et forum hvor dette er ønsket av andre?

Har du oppdaget mange, siden du er dritt lei?

Anonymkode: 1e11a...ad9

Skrevet

Jeg tipper nesten ingen har opplevd dette. Derfor er "problemet" ikke-eksisterende.

Å komme over noen som har lovlig sex i det fri, unna folk og sånn, er noe annet. Men det er også sjeldent.

Dette temaet er mer utbredt på KG enn i RL.

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Herlig å ha sex ute i naturen, men ikke med håp om å bli oppdaget, det blir bare dumt. Også for den som er heldig/uheldig tilskuer. Det er bare så uendelig stor forskjell på å se noen holde på ved siden av en tursti, og noen som holder på ved et øde fjellvann.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du oppdaget mange, siden du er dritt lei?

Anonymkode: 1e11a...ad9

Jeg har fått andte menneskers seksualitet presset på meg både her og der, i årevis.

Tenker det (blotting og sex med ønske om å bli sett) kun er snakk om tapere uten sosiale ferdigheter, som føler seg små i livene sine, og hungrer etter å bli sett av noen som betyr noe (meg og mine).

Får naturligvis vondt av disse stakkars små mennesker. Håper noen en gang ser de og setter pris på de. Men innbiller meg at det må andre tiltak til, enn å vise at man kan kle av seg og humpe!

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Paramount skrev:

Herlig å ha sex ute i naturen, men ikke med håp om å bli oppdaget, det blir bare dumt. Også for den som er heldig/uheldig tilskuer. Det er bare så uendelig stor forskjell på å se noen holde på ved siden av en tursti, og noen som holder på ved et øde fjellvann.

Enig i dette!

Synes det er kvalmt med de som viser seg frem for uskyldige, men det finnes også grenser for hvor bluferdig man må være på øde plass.

Skrevet

Vi må slutte å spre den misforståtte oppfatningen om at utesex er ulovlig. Det er fullstendig lov dersom du går et sted der folk vanligvis ikke ferdes. Da kan man spice det opp med "tenk om noen kommer"-fantasier. Grensen går hvis hensikten er å bli sett. Da påprakker man andre sexen og man blotter seg.

Hvis noen likevel kom forbi, der i skogen eller på fjellet eller ved sjøen, er jo ikke det noen katastrofe. Hvis de som har sex ser dem først, slutter de bare. Hvis de som kommer ser dem først, kan de jo gå diskret rundt.

Og husk også: Å bade og sole seg nakne er lov dersom man ikke opptrer til sjenanse. Ved tjern i skogen kan man gjøre som man vil, dersom man var der først og det ikke er noen vanlig badeplass. Og på steder med folk er det faktisk lov å sole rompa dersom man legger seg litt unna og ligger flatt nede.

• Liker 4
Skrevet

Hadde sex i skogen ved ett tjern for ett par dager siden. Har også hatt sex på en benk i en park, en sen sommerkveld. Deilig å være naken i det fri. 

Anonymkode: 8811e...3c7

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har hatt masse sex utendørs jeg, deilig det, selvom det hender myggen stikker og mauren biter. Ellers har jeg tre ganger sett noen ha sex nedenfor hytta, bruker hytta sjelden og er en fin strand der. Så der går det for seg ellers også vil jeg tro. 

Anonymkode: e7faf...83b

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått andte menneskers seksualitet presset på meg både her og der, i årevis.

Tenker det (blotting og sex med ønske om å bli sett) kun er snakk om tapere uten sosiale ferdigheter, som føler seg små i livene sine, og hungrer etter å bli sett av noen som betyr noe (meg og mine).

Får naturligvis vondt av disse stakkars små mennesker. Håper noen en gang ser de og setter pris på de. Men innbiller meg at det må andre tiltak til, enn å vise at man kan kle av seg og humpe!

Hallo, klag til pastoren i menigheta di

• Liker 3
Skrevet
På 11.8.2020 den 16.03, Hunmedham skrev:

Dette temaet er mer utbredt på KG enn i RL.

Du begynner å nærme deg selve kjernen av kvinneguiden nå.

Anonymkode: 3d0d0...03a

Skrevet

Merkelige greier. Mennesker er i hovedsak flokkdyr, og vi gjør det aller meste daglige gjøremål sammen. Skulle vi ramse opp alt vi gjør sammen eller i andres påsyn, ville det ikke vært plass på KG. For ikke å snakke om det vi tåler å se på film og TV. Vi elsker å se grove voldsfilmer hvor armer og bein, blod og gørr spruter i alle retninger, kjærlighetsscener osv. Ser vi derimot nakne kropper i virkeligheten, og kanskje en av disse kroppene beveger tissen sin inn og ut av noen andres tiss, da blir vi helt satt ut og «diskøsta» så det holder. 

Anonymkode: bed67...337

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...