Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 mnd baby. Bleiene bare lekker, REMA 2 blir for stramt rundt beina og 3 for stort, så det bare lekker 😫 Tips til å fjerne flekkene fra klær? Og en bleie som er litt mindre enn rema sin 3? 

Anonymkode: e9de7...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke merker har du prøvd, da? Babyer har ulik kroppsfasong, og hvilke bleier som passer ditt barn må du nesten finne ut av selv. 

Vi hadde bare lekkasjer med rema og pampers, lakk hver jævla gang. Men med libero comfort har vi knapt hatt en eneste lekkasje. Mens venninnen min sverget til pampers, eneste som passet hennes barn. 

Det jo ørten merker du kan prøve, libero, pampers, lillego, osv. 

Legg klærene i bløt med flekkfjerner, og vask på 60 grader. 

Anonymkode: ab95d...752

• Liker 5
Skrevet

Tøybleier er mye bedre. Aldri hatt en eneste lekkasje med de. :) Billigere og mye søtere også.

81MU9BakxvL._SY355_.jpg

Anonymkode: 16ccb...4c4

• Liker 3
Skrevet

Ble aldri plaget med lekkasjer, og vi brukte alltid Libero. 

Prøvde Pampers et par ganger, og da lakk det med en gang. Billigbleiene fra Rema har jeg aldri prøvd.

Anonymkode: 2732c...50f

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at klærne må vaskes samme dag og på minst 70grader, helst varmere.

Anonymkode: a4dc6...61d

Skrevet

Du må skylle plagget med en gang og helst vaske det i maskinen umiddelbart. Har vasket ihht vaskeanvisningen på tøyet, stort sett 30-40 grader med neutral pulver og skyllemiddel. Alt av flekker har forsvunnet her. Har jeg ikke kunnet vaske tøyet umiddelbart lar jeg det ligge fuktig i en pose etter grundig skylling før det går i maskina, men alltid samme dag. 

• Liker 1
Skrevet

Du må prøve andre bleier 

Anonymkode: 0ee19...6a8

Skrevet

Evt bruk vanish på flekken før du hiver i maskina 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøybleier er mye bedre. Aldri hatt en eneste lekkasje med de. :) Billigere og mye søtere også.

81MU9BakxvL._SY355_.jpg

Skjønner faen ikke at dere orker å styre med det. Det blir jo like mye karbonavtrykk av tøybleier pga all vaskingen av de også, så hadde liksom ikke følt det bedre med meg selv heller?? 

Anonymkode: 82d4b...c73

• Liker 5
Skrevet

Gni flekkene med gallesåpe. Det tar alt av flekker, gamle som nye 

• Liker 2
Skrevet

Gallesåpe er topp til flekker. 

Bleier må du bare teste. Änglamark, pampers, libero, rema 1000, lillego... bla bla... Det er så mange merker, og barna er forskjellige. Hos oss funket libero best på begynnelsen, så kunne vi gå over på rema 1000 siden. Pampers fungerte aldri for oss. Så man må bare teste. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

81MU9BakxvL._SY355_.jpg

Frister lite å skrape ut drit og deretter hive tøybleiene konstant inn i vaskemaskinen. Nei takk. Må kjøpe rundt 24 stk også - nei takk!

Skrevet

Vi var veldig fornøyde med libero touch men så begynte det å bli daglige lekkasjer.. så da prøvde vi en strl større, men det ble alt for løst. Da var det å  prøve vi rema sine, lillego, pampers og endte tilslutt opp med änglamark. 

Skrevet

Änglamark 

Anonymkode: 44667...362

Skrevet
5 timer siden, Enilorak93 skrev:

Du må skylle plagget med en gang og helst vaske det i maskinen umiddelbart. Har vasket ihht vaskeanvisningen på tøyet, stort sett 30-40 grader med neutral pulver og skyllemiddel. Alt av flekker har forsvunnet her. Har jeg ikke kunnet vaske tøyet umiddelbart lar jeg det ligge fuktig i en pose etter grundig skylling før det går i maskina, men alltid samme dag. 

Bæsjebakterier forsvinner ikke på 40 grader 🤢

Anonymkode: 228f1...092

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bæsjebakterier forsvinner ikke på 40 grader 🤢

Tøyet skylles i glovarmt vann forså vaskes utifra anvisning. 

Skrevet
19 minutter siden, Enilorak93 skrev:

Tøyet skylles i glovarmt vann forså vaskes utifra anvisning. 

Ekkelt. Vasker selvfølgelig klær med bæsj på 60 grader. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...