AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hva er din favoritteuteplante? Når blomstrer den og evt farge? Hvor vanskelig er den å ta vare på, synes du? (lett 1-10 vanskelig) Hvorfor er det din favoritt? Anonymkode: cd053...9f3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Cannabis Lett å ta vare på Favoritt fordi åpenbare årsaker Anonymkode: d5073...a4d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Min absolutte favoritt er Bacopa Slipper å knipe av visne blomster, og den dekkes helt av de nydelige, små hvite blomstene. Finnes også i rosa og lilla, men jeg synes den hvite er absolutt finest. Anonymkode: 3e903...a74
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Alt som ikke trenger stell 😂 Anonymkode: f8de1...809
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er din favoritteuteplante? Når blomstrer den og evt farge? Hvor vanskelig er den å ta vare på, synes du? (lett 1-10 vanskelig) Hvorfor er det din favoritt? Anonymkode: cd053...9f3 Mange, av forskjellige grunner. Roser: Blomstrer tidlig, sent, hele tiden eller bare en gang, masse flotte farger. Noen dør, noen overlever, sånn går no dagan. De jeg gravde dypest hull til har det best. Ellers er de lette. Klippes mer enn du tror på våren, gjødsles når du husker det. Fine, lukter, gjør meg glad. Storkenebb: Dekker over skvalderkålen. Fine blomster. Lett. Plant og de sprer seg. Markjordbær: Se over. Lukter godt. Og markjordbær smaker godt. De er så lette at de tar over hele hagen + grusen i oppkjørselen + plenen. Hosta: Mange forskjellige, jeg liker grønt, de dekker over andre synder. Marikåpe: Fine, sprer seg, lette. Anonymkode: 86845...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå