AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Studenten i Bergen deltok i stor ansamling i Nygårdsparken med flere hundre andre. Faddergrupper i Trondheim og Bergen er nå i karantene. Dette blir bra. https://www.nrk.no/vestland/studenter-i-trondheim-og-bergen-smittet-av-korona-1.15118860 Anonymkode: e5e9a...d67 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Dere ristet på hodet da Kina låste inne millioner av innbyggere i leilighetene sine. Men det hadde vært fint med litt kinesiske metoder nå. Alle som deltok på fadderarrangementene burde låses inne. For å beskytte resten av samfunnet. Anonymkode: 6f5d0...008 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere ristet på hodet da Kina låste inne millioner av innbyggere i leilighetene sine. Men det hadde vært fint med litt kinesiske metoder nå. Alle som deltok på fadderarrangementene burde låses inne. For å beskytte resten av samfunnet. Anonymkode: 6f5d0...008 Ja, jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men når det gjelder Sarsvirus så bør vi etterape Kinas metodikk når helvete først er løs! Bolt heller igjen en dør for mye enn en for lite! Anonymkode: 9b27e...844 2
Alivamale Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere ristet på hodet da Kina låste inne millioner av innbyggere i leilighetene sine. Men det hadde vært fint med litt kinesiske metoder nå. Alle som deltok på fadderarrangementene burde låses inne. For å beskytte resten av samfunnet. Anonymkode: 6f5d0...008 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg hadde aldri trodd jeg skulle si det, men når det gjelder Sarsvirus så bør vi etterape Kinas metodikk når helvete først er løs! Bolt heller igjen en dør for mye enn en for lite! Anonymkode: 9b27e...844 Bolte igjen dører og innesperring av mennesker som potensielt kan være smittet? Dere høres ikke helt rasjonelle ut.
Tough cookie Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Å gå på fest når man venter på svaret av en covid-19 test bør straffes med bøter, iallfall når det viser seg i ettertid at man er smittet. 🤬 2
Alivamale Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, Tough cookie skrev: Å gå på fest når man venter på svaret av en covid-19 test bør straffes med bøter, iallfall når det viser seg i ettertid at man er smittet. 🤬 Det er jeg enig i, det er karantenebrudd. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 36 minutter siden, Alivamale skrev: Bolte igjen dører og innesperring av mennesker som potensielt kan være smittet? Dere høres ikke helt rasjonelle ut. Det er historisk sett veldig rasjonelt. De gjorde det i England i gamle dager også, for å forhindre smitte man ikke kunne stoppe eller kurere. Alternativet var verre. Det høres ikke særlig snillt ut da, det skal jeg være enig i. Siden vi er underlagt naturlovene i 2020 like mye som før, tipper jeg det er de kyniske og brutale landene som kommer best ut av det. Før det foreligger en vaksine. Anonymkode: 87bd1...b66
Anbefalte innlegg