AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hei Er i en situasjon der jeg har vært venninne med ei i 5 år. Vi er ikke veldig nære venninner, rett og slett fordi jeg føler hun ikke bryr seg noe særlig. Det er hun som alltid starter samtalene med meg, fordi hun trenger noen å snakke med. Hun er egentlig ikke så interessert i meg, spør meg aldri. Vet ikke hvor jeg jobber engang eller jobber med. Hun sender meg ofte snaps, hvor hun skriver at hun er så snill og omtenksom person... Har ikke sett noe til denne personen... Hver gang hun vil finne på noe vil hun ut å kjøre, men hun har verken bil eller lappen, så blir at det er jeg som kjører så klart. Blir jo ganske dyrt med drivstoff, men har prøvd å si at det er for dyrt... Bilen min sluker bensin Føler jeg ikke får noe ut av dette vennskapet 😕 Hvordan skal jeg håndtere det? Bare kutte kontakten, eller være ærlig med henne? Anonymkode: edbb0...c46
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Forskjell på venninne og "venn" tror du først burde slutte kalle dere for venninner, en venninne holder jevnlig kontakt og vet hvor du jobber og hva du jobber som (om du har sagt det da) Du kan forsøke først å være ærlig med henne, og se hvor det går. Lykke til ❤️ Anonymkode: 7f48f...5b1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Det med kjøring er ikke sikkert hun tenker over. Prøv å gi konkrete tilbakemeldinger på en vennlig måte. Anonymkode: 7dd89...eaa
Stoltskeiv Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Hvis du tar det opp med henne, så kan det hende at hun skylder på deg. Fordi slike personer ser ikke selv at de er selvsentrerte. De vil bare lukke øra og ta det personlig og skylde på deg. Jeg hadde ei slik venninne. Henne hørte det henne ville høre og tok alt personlig. Henne blokkerte meg overalt. Fordi jeg tydeligvis ikke likte hun påsto hun. De finner sine egne teorier om vennskapet og tror på de. Foresten, så har jeg fått det mye bedre uten henne. For å være ærlig. Jeg føler ikke at jeg har noen hengende over skuldrene mine lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå