Whistler Skrevet 18. august 2020 #21 Del Skrevet 18. august 2020 Claybar fungerer meget godt, og er et kjemikaliefritt alternativ. Vask bilen REN først og bruk anbefalt glidemiddel rikelig etter at du har lest bruksanvisningen nøye og/eller sett en demonstrasjonsvideo på youtube. Følg opp med polering (korning tilpasset lakkens alder og tilstand) og voksing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #22 Del Skrevet 18. august 2020 Har du forsøkt å vaske bilen grundig i vaskehall først, Ts? Det hjalp på meg, men da hadde jeg ikke hatt disse "flekkene" liggende lenge på lakken. Visste at det ville komme pga nylagt asfalt over hele byen, så jeg tok det raskt. Anonymkode: d4861...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #23 Del Skrevet 18. august 2020 På 11.8.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev: 😁 Prickbort funker veldig bra. Anonymkode: 53719...eb5 Dette. Best i test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2020 #24 Del Skrevet 18. august 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Dette. Best i test. Vel, dl meninger om det. Spurte i butikken, vi selger mest av det andre sa han. Et svensk navn, kan bare ikke huske det nå. Funka iallefall bra. Testene tar jeg med en klype salt, mye smøring bland biljournalister. Anonymkode: fda01...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2020 #25 Del Skrevet 18. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vel, dl meninger om det. Spurte i butikken, vi selger mest av det andre sa han. Et svensk navn, kan bare ikke huske det nå. Funka iallefall bra. Testene tar jeg med en klype salt, mye smøring bland biljournalister. Anonymkode: fda01...467 Best i test er bare et slenguttrykk. Detailerne bruker prickbort. Jeg forholder meg til det de sier som jobber med dette hver dag og ikke bare selger produktet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 19. august 2020 #26 Del Skrevet 19. august 2020 På 12.8.2020 den 10.41, AnonymBruker skrev: https://plumbo.no/produkter/rengjoring-fettloser/ Jeg bruker denne. Lar den virke noen minutter før jeg tørker av med varmt vann og en klut. Alt annet er bare oppskrytt🙄 Anonymkode: 6752b...e91 Jeg håper du da også polerer bilen hver gang etter vask.. Man skal ikke engang bruke zalo på bilen, fordi dette fjerner beskyttende lag som skal være igjen på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå