Gå til innhold

Barnehage, erfaringer Karmøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har eller nylig har hatt barn i en av de tre barnehagene som er i Skudeneshavn som vil dele sine erfaringer med meg? 

Har vært på barnehagefakta.no men, kjenner få andre her med småbarn og ville gjerne ha hørt noen personlige erfaringer. 

Anonymkode: 8224e...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok litt mye å håpe på å treffe noen som har hatt akkurat de tre barnehagene.. 

Kanskje vanskelig i disse korona-tider, men be om å få komme på besøk. Les på nettsidene hvordan det er. Og ikke les så mye på disse testene.. De er ofte helt misvisende og rare. Vi har en unge i en barnehage som scorer LANGT under snittet på absolutt alt, både i kommunen og bydelen, og vi skjønner ikke bæret av det, for vi er storfornøyd, og har en unge som stortrives.

Anonymkode: 43990...230

Skrevet

Åh..Karmøy.. Det er så fint der! En av stedene jeg kunne flyttet til. (digresjon, jeg vet, har ikke barn en gang, bare forelsket meg en gang for mange år siden da jeg var der på besøk)

Anonymkode: f7844...adb

• Liker 1
Skrevet

Et vennepar er veldig fornøyd med Fladaberg (FUS barnehagen). 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok litt mye å håpe på å treffe noen som har hatt akkurat de tre barnehagene.. 

Kanskje vanskelig i disse korona-tider, men be om å få komme på besøk. Les på nettsidene hvordan det er. Og ikke les så mye på disse testene.. De er ofte helt misvisende og rare. Vi har en unge i en barnehage som scorer LANGT under snittet på absolutt alt, både i kommunen og bydelen, og vi skjønner ikke bæret av det, for vi er storfornøyd, og har en unge som stortrives.

Anonymkode: 43990...230

Har lest en del allerede, men den ene kommunale er det jo bare noen få setninger på nettsiden. 

Anonymkode: 8224e...7fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...