AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Legger mer og mer merke til henne. Er det vanlig å bli seksuelt tiltrukket av ei man jobber med i 6timer sånn 3 dager i uka? Fått plutselige fantasier om henne og blir mer og mer nervepirrende for hver gang jeg ser henne. Noen som har det samme?? M23 Anonymkode: 50e2f...b13
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Er vel bare å prøve seg, "opptatt" betyr ikke at hun ikke er tilgjengelig for noe uforpliktende. Anonymkode: 12ee5...79a 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare å prøve seg, "opptatt" betyr ikke at hun ikke er tilgjengelig for noe uforpliktende. Anonymkode: 12ee5...79a Hun smiler mye når hun prater med meg og er litt kontaktsøkende. Merket ikke noe i begynnelsen men nå har jeg fått noen tanker om henne. Hun er ikke wow, men interessant nok til at jeg fantaserer om henne. Trenger ikke være modellpen for at jeg skal få noe for andre Anonymkode: 50e2f...b13
911 Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 (endret) Vær hyggelig og litt "kontaktsøkende" mot henne når dere har kontakt så ser du hvor dette bærer hen. Opptatt betyr ikke at hun er utilgjengelig for en flørt... eller noe mer. Før jeg blir halshugget så er jeg i mot utroskap, men hva vet vel jeg om hvilket forhold hun er i. Da dere er så unge regner jeg med at hun ikke er gift? Endret 11. august 2020 av 911
solmåneogstjerner Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Selvsagt er det helt normalt. Like selvsagt er det at du ikke skal gjøre noe med det. 15
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 3 minutter siden, 911 skrev: Vær hyggelig og litt "kontaktsøkende" mot henne når dere har kontakt så ser du hvor dette bærer hen. Opptatt betyr ikke at hun er utilgjengelig for en flørt... eller noe mer. Nettopp, har ligget med mange opptatte damer. Ser det som en bonus egentlig. Blir hun gravid har hun jo allerede en som kan oppdra ungen så her er det bare å kjøre på uten gummi. Anonymkode: 12ee5...79a
911 Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp, har ligget med mange opptatte damer. Ser det som en bonus egentlig. Blir hun gravid har hun jo allerede en som kan oppdra ungen så her er det bare å kjøre på uten gummi. Anonymkode: 12ee5...79a Akkurat det ville jeg vært forsiktig med å anbefale 🤔 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Akkurat nå, 911 skrev: Akkurat det ville jeg vært forsiktig med å anbefale 🤔 Har nok gjort noen opptatte damer gravid, har ikke betalt et øre i barnebidrag over 10 år senere. Han ene visste til og med om det (var steril selv). Anonymkode: 12ee5...79a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nok gjort noen opptatte damer gravid, har ikke betalt et øre i barnebidrag over 10 år senere. Han ene visste til og med om det (var steril selv). Anonymkode: 12ee5...79a Sjarmerende. Anonymkode: 55b92...647 17
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sjarmerende. Anonymkode: 55b92...647 Å hjelpe folk med lav sædkvalitet og liten pikk å bli far er vel egentlig en god gjerning det. Fikk og gitt fruene en god omgang med en større og bedre mann, de ble nok i godt humør av det. Tror egentlig jeg hjalp til med å redde flere ekteskap. Anonymkode: 12ee5...79a
911 Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har nok gjort noen opptatte damer gravid, har ikke betalt et øre i barnebidrag over 10 år senere. Han ene visste til og med om det (var steril selv). Anonymkode: 12ee5...79a Kanskje fikk hun lov til å "utfolde" seg utenfor ekteskapet? Mange/noen tenner på dette. For så vidt enig med AB647 at du virker sjarmerende når du fraskriver deg alt ansvar. Det er flere aspekter vedrørende dette enn graviditet og barnebidrag, men vi skal ikke avspore helt. Liten pikk er forøvrig ikke til hinder for å bli far. Endret 11. august 2020 av 911 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, 911 skrev: Opptatt betyr ikke at hun er utilgjengelig for en flørt... eller noe mer. Hun er på jobb så hun har juridisk vern mot seksuell trakassering. Takk gud, for det vernet! Anonymkode: 43b1c...419 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Selvsagt er det helt normalt. Like selvsagt er det at du ikke skal gjøre noe med det. Akkurat! Anonymkode: 43b1c...419 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 Så la vær, Finn ei anna ei Anonymkode: ff29d...914
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er vel bare å prøve seg, "opptatt" betyr ikke at hun ikke er tilgjengelig for noe uforpliktende. Anonymkode: 12ee5...79a Det er VELDIG stor forskjell på å prøve seg på en dame på jobb vs på en arena hvor hun gjør seg selv tilgjengelig for menn. På fritiden velger man selv hvem man vil gjøre seg tilgjengelig for. På jobb har man ikke noe valg, og taperne (som typisk mangler slik kunnskap) tror dermed at da er det fritt frem. Nei, bare det å tro at jobb er forenlig med sex/flørt, er så taperaktig at jeg har ikke ord! Anonymkode: 43b1c...419 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er VELDIG stor forskjell på å prøve seg på en dame på jobb vs på en arena hvor hun gjør seg selv tilgjengelig for menn. På fritiden velger man selv hvem man vil gjøre seg tilgjengelig for. På jobb har man ikke noe valg, og taperne (som typisk mangler slik kunnskap) tror dermed at da er det fritt frem. Nei, bare det å tro at jobb er forenlig med sex/flørt, er så taperaktig at jeg har ikke ord! Anonymkode: 43b1c...419 Har selv prøvd meg på jobb med hell og til og med hatt sex på kontoret. Ikke alle damer er like pripne, det lyser ut av dem hvem som er klare for pikk. Trenger ikke å skremme en ung mann med at alle damer han prøver seg på lager metoo sak ut av det, de jeg har vært på har aldri vært så hysteriske. Anonymkode: 12ee5...79a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er på jobb så hun har juridisk vern mot seksuell trakassering. Takk gud, for det vernet! Anonymkode: 43b1c...419 "Seksuell trakassering" - Han er vel ikke sjefen hennes. Du må ikke henge seg så opp i disse metoo greiene at du trur all tilnærming er trakassering. Anonymkode: 12ee5...79a 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Seksuell trakassering" - Han er vel ikke sjefen hennes. Du må ikke henge seg så opp i disse metoo greiene at du trur all tilnærming er trakassering. Anonymkode: 12ee5...79a Eh... Man behøver ikke å være noens sjef for å trakassere. Denne jenta er på jobb og ønsker nok ikke noen slik oppmerksomhet fra kolleger. Om hun gjør det, tar hun nok initiativ til det selv. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Legger mer og mer merke til henne. Er det vanlig å bli seksuelt tiltrukket av ei man jobber med i 6timer sånn 3 dager i uka? Fått plutselige fantasier om henne og blir mer og mer nervepirrende for hver gang jeg ser henne. Noen som har det samme?? M23 Anonymkode: 50e2f...b13 Ja, det er vel ikke helt uvanlig. Jeg har også tittet litt på rumpene til kolleger og småflørtet litt opp gjennom tiden. En ting er også dette med at folk kan bli mer attraktive etter en stund selv om man kanskje i utgangspunktet ikke syntes dette. Anonymkode: f9382...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger ikke å skremme en ung mann med at alle damer han prøver seg på lager metoo sak ut av det, de jeg har vært på har aldri vært så hysteriske. Anonymkode: 12ee5...79a Jo, det trenger man. At du er en attraktiv mann eller at damene du har prøvd deg på er åpne for det, er helt tilfeldig, og tilmed sjelden. De fleste kvinner opplever altfor stor pågang i forhold til hva de ønsker seg. Når man gjennom et liv har opplevd at menn prøver seg overalt i hverdagen, så skal man få lov å være i fred på jobb og hjemme. Anonymkode: 43b1c...419
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 Hva er det med folk egentlig? Er noen opptatt så hold deg unna. Anonymkode: 5f8c2...853 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå