Gå til innhold

Barn på ferie i Tyrkia

Gjest bekymret mamma

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret mamma

Jeg får ikke sove eller noe. Min datter er med faren på ferie i Alanya i Tyrkia, og jeg leser jo ikke om annet enn bomber og annet der nede. Nå sist en båt som er sunket... Og de vet jo ikke om norske er rammet.

Har sendt melding til faren, får ikke svar. Er så redd. Er ikke noe reisevant selv, klarer ikke å finne ut ved hjelp av kart hvor disse tingene skjer i forhold til Alanya.

Kan noen hjelpe meg... :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

:klem:

Jeg skjønner godt at du er bekymret, det hadde jeg også vært. Men det går helt sikkert bra! Skal lete litt på kart, jeg....Stor trøsteklem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vet ikke hvilket reisebyrå de har brukt heller?

om du vet det, kan du prøve å kontakte dem.

eller hvilket hotell de bor på.

det kan være vanskelig å få tak i folk når de er i syden, både pga dårlig nett rundt om, og pga at de sikkert er aktive og mye opptatt.

om det hadde blitt truffet områder med mye turister, hadde det sikkert blitt mer info om det på tv vil jeg tro, selv om jeg skjønner at du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekymret mamma

Jeg har ringt resebyrået nå, og de sier at det foreløpig er trygt i Alanya, men de kan selvfølgelig ikke garantere noe. Ble ikke noe særlig beroliget jeg. Skulle ønske jeg ikke hadde latt henne reise... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du fikk vel da ihvertfall vite at de er ok nå.

kan du kanskje få tak i faren enten via mobil eller via reisebyrået for å få en prat om at han faktisk sender deg meldinger litt nå og da så du vet at alt er ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bekymret mamma

Ville bare takke for svar og si fra at jeg har snakket med dem, alt i orden. Veldig godt å få vite, og jeg er ca. 20 kg lettere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på det stedet bomba gikk av er det ingen norske byråer som har turer til.

(leste at du hadde pratet med dem.. men bare sånn så du/dere vet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...