AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Del Skrevet 11. august 2020 Har ca. 200.000kr jeg ønsker å investere for å jobbe for meg istedenfor å bare ha de stående på konto. Har allerede 200.000kr i indeksregulerte aksjefond, så ønsker å prøve noe annet også. Ser noen ganger folk jeg følger på sosiale medier skriver «kjøpte meg nettopp inn som aksjonær i eiendomsfirma i Oslo og er nå medeier i en portfolio bestående av 20 utleieenheter» osv. De stedene jeg vet om som jeg har sett etter investeringsmuligheter er fundingpartner og dealflow. På fundingpartner ligger det ikke noe ute nå og det står alle prosjektene er 100% finansiert. Inne på dealflow var det heller ingen interessante prosjekter. Var bare to prosjekter der inne som begge var avsluttet. Ellers vet jeg bare om Hyllebekk eiendom og har fått mailer fra de ang. Investeringsprosjekter. Har ikke turt å forplikte meg enda, da det er flere reguleringer som venter og de ikke har tilfredsstillende takk på proff. Noen som kan komme med noen tips til hva som kan lønne seg å investere i nå? Eller som vet om eiendomsselskaper eller lignende investeringsmuligheter? Anonymkode: be454...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Del Skrevet 11. august 2020 * tall, ikke takk. Anonymkode: be454...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Del Skrevet 11. august 2020 . Anonymkode: be454...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå