Naken Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Dette er tydeligvis et ord som er skikkelig på moten nå, men jeg aner ikke hva det betyr? Noen som kan gi meg et hint?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?automodule=blog
Naken Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 16. juli 2005 Ehh, altså en slags presentasjon... eller..?? Forklare med ord?
Naken Skrevet 16. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2005 Oj! Nå så jeg jo at det allerede var en tråd på dette.. Det er altså en slags personlig journal som ligger ute på nettet. Da vet jeg det.
Gjest kenneth Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Sånn jeg ser det, handler dette om at den gode gamle dagboka nå har fått sin renessanse. Vil du lese andres dagbok? Vil du lese andres blogg? Hva høres mest kult ut? Holder en knapp på nr. 2 jeg Strengt tatt burde jeg vel lage min egen blogg jeg og, ettersom jeg liker å rable ned hva jeg har på hjartet. Benytter Blink, og der har man jo dagbok. Dette blir jo samme greia, bortsett fra at man med blogger vel har en del elektroniske tjenester som gjør at man kan oppdatere bloggen sin fra mobilen etc.
Catzy Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Blog = web log. Det er ditt sted på nettet, der du skriver om det du har lyst til å skrive. For mange er poenget at andre skal lese det, derfor har man gjerne også mulighet for at andre kan legge inn kommentarer. Jeg leser mange blogger daglig, og alle er tekniske. Jeg jobber med programmering innenfor Microsoft-teknologi, og nesten alle bloggene jeg leser, dreier seg om dette. Men de som skriver dem, skriver også ofte om personlige ting. Jeg skriver blog. Jeg skriver mest om ting jeg oppdager når jeg programmerer, eller andre ting som kan være nyttige for andre å vite. Og så skriver jeg litt personlig innimellom. Jeg bruker det ikke som en dagbok, siden jeg ikke har behov for å legge ut mine innerste, personlige tanker for andre. (Til det har jeg til en viss grad mannen min.) Men jeg finner mye info fra andre når jeg møter problemstillinger i jobben min, og vet at blogger inneholder MYE faglig info. Jeg blogger fordi jeg tror noen kan ha interesse av å vite ting som ... at det er ganske uheldig å bytte IP-adresse på en SharePoint server hvis man bruker FrontPage til å editere sider, og andre sære ting. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå