AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Hallo ❤️ Er det mange som har opplevd at magefølelsen tar feil? Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Vi prøvde i to år før jeg ble gravid naturlig, og nå kan jeg nesten ikke tro det, vi har ei på tre år fra før ❤️. Er kommet i uke 11, og har hittil vært kvalm, trøtt, ømme bryster og diverse, ingen plager.. Men føler at det er for godt til å være sant, og da er det som oftest det eller? Har virkelig ikke energi til å stresse rundt det med å ta tidlig ultralyd, men jeg skal innrømme at jeg er redd for MA. Er det noen andre som har vært bekymret, uten å ha tatt noe tidligere sjekk eller sjekk før svangerskapskontrollene begynner..? Noen her som har opplevd å ta feil? Anonymkode: 319de...536
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Å være bekymret er helt naturlig, men det betyr ikke at noe er galt. Magefølelse er på ingen måter fakta. Det er tanker og bekymringer du har. Anonymkode: 1dcdb...cd8 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å være bekymret er helt naturlig, men det betyr ikke at noe er galt. Magefølelse er på ingen måter fakta. Det er tanker og bekymringer du har. Anonymkode: 1dcdb...cd8 Jeg tenker automatisk pessimistisk om noe positivt skal skje, typ at flyet blir innstilt, fødselen kommer til å ende i katastrofe, ting vi gleder oss til blir avlyst, at jeg tar det for gitt at det ikke skal gå liksom, men så blir jeg veldig positivt overrasket om det går likevel hver gang😅.. Jeg var veldig heldig med datteren min, alt var fint, så at det skal skje to ganger er utenkelig for meg.. Kanskje det er holdningen min som er problemet. Anonymkode: 319de...536
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Jeg var helt 100% overbevist om at fosteret var dødt en rekke ganger. Følte at jeg visste at det var sånn, sånt som mødre bare vet når det er dødt i magen. Vel, hun er straks 7 måneder og ligger og purker og sover nå etter en ganske aktiv start på dagen 😅 Anonymkode: ef180...15f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var helt 100% overbevist om at fosteret var dødt en rekke ganger. Følte at jeg visste at det var sånn, sånt som mødre bare vet når det er dødt i magen. Vel, hun er straks 7 måneder og ligger og purker og sover nå etter en ganske aktiv start på dagen 😅 Anonymkode: ef180...15f Det er akkurat sånn 😅 hvorfor skulle jeg ellers få den følelsen, det er naturlig for oss mødre å bare vite. Men veldig fint å ta feil ❤️ Anonymkode: 319de...536
Gjest Switch Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 For så vidt godt å se at jeg ikke er alene om dette. Går med en følelse av at noe er galt, er i følge legen 10+1, og har fått time til tidlig ultralyd om to uker. Har to barn fra før, så at det skal gå bra en tredje gang har jeg bare veldig vanskelig for å tro på..
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 Jeg ble gravid med IVF etter lang prøvetid og flere forsøk, og hadde en del blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Jeg var overbevist om at det ikke kom til å vare, det virket at for utrolig at vi endelig skulle få barn. Men det gikk fint, har en toåring og en "hjemmelaget" overraskelsesbaby nå. Det er nok ikke så uvanlig å tenke at det er for godt til å være sant når man har prøvd ei stund og er vant med at det ikke går. Men følelsen handler om bekymring og tidligere erfaringer, ikke om realiteten. Sannsynligvis er alt bra hos deg. Krysser fingrene for at magefølelsen din snart blir bedre ❤️ Anonymkode: 2fbd0...62e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Tusen takk for betryggende tilbakemeldinger! Får bare håpe 😊 Anonymkode: 319de...536
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå