Gjest Boyy Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Jeg er mer eller mindre interessert i en jente og vi har truffet hverandre noen ganger nå,... problemet mitt er bare det at som oftest ser jeg ut til å havne borti jenter som ikke helt treffer meg... Ofte kan disse jentene være ganske så "fresh'e" når vi møtes første gang... Men ved senere møter faller det bort... Sko som er helt utslitt går disse jentene med og det ser ikke ut som de legger store anstrengelser i å "pynte" seg - se fine ut på håret etc. Jeg vet, mange om ikke alle vil nok mene at jeg er tvers gjennom totalt patetisk, jeg sier imot... Det indre er det viktigste, men det er det ytre vi ser... Ei av dem jeg er med nå har en krigssti nedenfor der en må kjempe mot kraftig buskvekst for å finne frem til de edlere deler... i flere år har jeg barbert meg og gikk nylig til det skritt å ta en brasiliansk for menn. Snakk om en helt annen verden å være hårfri.. Hva kan jeg gjøre med dette? Hvordan kan en ovenfor en jente foreslå å utbedre litt på seg selv? Her på det nok gås med varsomt blikk og åpne ører...
Gjest gjest Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Om du fra starten av forteller henne at du synes det er viktig at begge parter anstrenger seg litt for å være freshe for hverandre så kan du vel ikke gjøre mer, eller? Folk er som de er. Du har da vært rimelig uheldig om de fleste kvinner du har møtt lar seg "forfalle" etter en stund. Det å gi komplimenter kan jo kanskje føre til at hun anstrenger seg litt. Funker med meg.
Gjest Guest Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 Jeg fatter ikke hvorfor mange gutter og menn er så redde for konflikter (hva de tror kan bli konflikter..)?! Det var litt merkelig at du bare har møtt slike jenter som ikke er så nøye på det...det finnes jo mange velpleide i dette landet. Det beste er å bare ta det opp med dama en gang dere er alene, og si "du, jeg hadde blitt veldig glad hvis du kunne barbere bort alt håret der nede/under armene, og kanskje stelle deg litt bedre". Det er jo forferdelig med partnere (begge kjønn!) som ikke er flinke med tannpussen, passer på utseendet, trening, svette/dusjing, vaske seg på hendene etter toalettbesøk, etter matlaging, osv.!! For ikke å nevne de som ikke bytter truser/boxer hver dag..! Eller de som ikke bytter på sengen minst hver 14. dag!
aline Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 du kan vel godt si hva du liker en kvinne gjør, men å forme henne slik du vil? finn deg heller ei som er mer som du ønsker henne en å finne ei som ikke passer ditt bilde og forme henne. jeg kan godt si til en partner at jeg liker glattbarberte menn, om han da ønsker å gjøre dette eller ikke, er faktisk opp til ham! slitne sko.... vel, noen av oss har det. kanskje hun virkelig elsker de slitne skoene? jeg har sko som er virkelig utgåtte, de er ikke dritlekre lenger, men gud bedre så gode de er å gå i! jeg kjøper nye når det passer meg, vil en partner at jeg skal kaste mine sko for å kjøpe noen om passer ham bedre, så får han betale for dem da! men tror vel i utgangspunktet en som ønsker at jeg skal kle meg som han liker uavhengig av min smak ikke hadde vært partneren min veldig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå