sigrid106 Skrevet 11. august 2020 #1 Skrevet 11. august 2020 Jeg var så uheldig i helga at jeg fikk smør på en kjole jeg bruke under en lunch i går.. Så kom jeg kom hjem og skulle vaske den. På lappen står det skånsom vask og 30 grader. Jeg gjorde det, men de forsvant ikke. Så da lurer jeg på hvordan bli kvitt fettflekk av smør på kjole som skal/ må vaskes skånsomt? Ps! Dette gjør at fra og med nå av blir det slutt på å smør på brødskiva. Jeg skal ikke ødelegge flere kjoler enn det jeg har gjort. Håper at det finnes noen gode råd/tips for å dette vekk.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Zalo. Gni Zalo på flekken. Massér det inn med vann. La virke litt. Vask. Anonymkode: d0c5d...67a 3
Måneskinn Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Zalo som nevnt, evt kokosolje. Smør på brødskiva kan du fortsette med, bare legg en serviett på fanget
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Det kan være at du må gjenta vask med zalo flere ganger, jeg hadde en gjenstridig fettflekk på en bluse. Men vasket flere ganger med zalo og til slutt forsvant flekken. Anonymkode: 34e74...a2f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #5 Skrevet 13. august 2020 Zalo eller sitron Anonymkode: 75ba2...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå