Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Mannens sædprøve visste rørlighet (bevegelse?) på 0.15. Ikke de beste skriveferdigheter i brevet,  men det stod at sædkvaliteten også var litt lav, så noe sier meg at førstnevnte heller ikke var under normalverdiene. 

Noen som vet hva normalverdi skal være?

Anonymkode: 98eba...1e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Mannens sædprøve visste rørlighet (bevegelse?) på 0.15. Ikke de beste skriveferdigheter i brevet,  men det stod at sædkvaliteten også var litt lav, så noe sier meg at førstnevnte heller ikke var under normalverdiene. 

Noen som vet hva normalverdi skal være?

Hmm... Du klager på skriveferdigheter i brevet. Hva med i ditt eget innlegg? Jeg antar at du mener at noe sier deg at førstnevnte heller ikke var over normalverdiene. Eller kanskje du mente noe helt annet? Eller mente du at de sannsynligvis også var under det normale? 

Anonymkode: 4e671...7de

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm... Du klager på skriveferdigheter i brevet. Hva med i ditt eget innlegg? Jeg antar at du mener at noe sier deg at førstnevnte heller ikke var over normalverdiene. Eller kanskje du mente noe helt annet? Eller mente du at de sannsynligvis også var under det normale? 

Poenget til TS med å nevne det var vel at hun syntes det var vanskelig å tolke hva brevet ville frem til. 

Skrevet
10 minutter siden, Tirius skrev:

Poenget til TS med å nevne det var vel at hun syntes det var vanskelig å tolke hva brevet ville frem til. 

Det forstod jeg, men hun henviste til at de hadde dårlige skriveferdigheter. 

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er jo ikke under normalverdiene dersom referanseområdet feks. er 5-10 og verdien er 2. Da er det lavere enn referanseområdet. Ligger du på 15 er det over.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Poenget var at hun ikke skrev hva det burde være. Kun at rørlighet var på 0.15 og at også sædkvaliteten var lav. Når jeg googler rørlighet, kommer det ikke opp noe svar. Så antar hun mente bevegelighet. Og om det er det hun mente, så vet jeg fortsatt ikke hva som er normalt, for det stod det ingenting om, derav spørsmålet mitt. 

TS.

• Liker 1
Skrevet

Leste noe om et sted at det er viktig at spermen har en rørlighet på minst 50 % ved IVF, så 0,15 betyr vel at den er på 15 % og dermed lav? :vetikke:

Anonymkode: c7493...725

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...