AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Del Skrevet 10. august 2020 Er det rart å trene i bare svarte treningsklær? Liker å trene i svarte treningsklær for man ser ikke svetten igjennom da. Anonymkode: cac23...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 10. august 2020 #2 Del Skrevet 10. august 2020 Det er da ikke rart. Samme hva du har på deg, bare du liker det selv og føler deg komfortabel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Del Skrevet 10. august 2020 Jeg gjør det, så håper det ikke er rart! Anonymkode: f374a...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 10. august 2020 #4 Del Skrevet 10. august 2020 Hvorfor skulle det være rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Del Skrevet 10. august 2020 Nei, det er ikke rart i det hele tatt. Kjør på! Det viktigste er at du er komfortabel. Anonymkode: 5d1c6...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Del Skrevet 11. august 2020 Jeg liker svarte klær og går i det uansett hva jeg skal, hvis jeg føler for det. Et annet spørsmål i samme gata: har alle supertight`e klær på, eller går folk i baggy klær også på treningssenter? Anonymkode: 9d931...3d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå