AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Hva er de nyeste reglene for fødsel? Er det ingen mulighet for at far kan være med under hele fødselen? Anonymkode: 17e14...741
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Tror det er forskjellig fra sykehus til sykehus nå. Fødte i juli i tromsø, var ingen restriksjoner da for far. Han fikk være med fra innleggelse (før aktiv fødsel, tok 20 timer fra innleggelse til 4 cm) og fikk sove med oss der 1 natt og sammen med oss på barselhotellet til vi dro 3 dager etter fødsel. Måtte fylle ut et skjema hvis han skulle inn og ut av avdelingen mens vi var der. Var fortsatt ikke lov med besøk av søsken osv.. Sykehusene har åpnet for besøk av pårørende på andre avdelinger, så kan ikke skjønne hvorfor enkelte fødeavdelinger tviholder på aktiv fødsel del. Sålenge far er frisk og ikke har noen symptomer burde han få delta på hele sulamitten. Anonymkode: 94b7f...4cc
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Ulike regler fra sykehus til sykehus, hadde hørt med det sykehuset du hører til på mitt får far lov å være med på fødsel, men må hjem et par timer etter at barnet er ute. Kan komme på besøk i besøkstiden. Anonymkode: 07c07...3c5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 Varierer fra sykehus til sykehus. På sykehuset jeg tilhører får far være med på den aktive delen av fødselen, deretter må han reise hjem. Ser for meg at det blir strenger hvis koronasmittet øker. To venninner av meg måtte føde alene i vår på samme sykehus, så jeg er stygt redd for jeg også må det senere i høst 😭 Anonymkode: e2452...ec1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Skrevet 12. august 2020 Vil det ikke kunne gjøres unntak ved f.eks tidligere traumer osv? Anonymkode: 17e14...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå