Gå til innhold

Bildet trenger ingen ord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er fadderuken i gang her i Bergen😳 Say no more... 

Uten_navn.png.0e5945a24da01d606875d0efb2fc236e.png

Anonymkode: cf110...25c

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idioter. 

Anonymkode: 03907...20a

• Liker 5
Skrevet

👏👏👏👏

Anonymkode: 03d9f...a70

Skrevet

frisk som en fisk - ordtak 

ingen grunn til hysteri! 😉

• Liker 1
Skrevet

Universitetet i Bergens studenter på smittetokt her altså. Ser ingen annen forklaring med tanke på importsmitten fra Oslofestene, og en økende trend i byen.

Anonymkode: a0857...938

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Energidronning skrev:

frisk som en fisk - ordtak 

ingen grunn til hysteri! 😉

Helt enig! Folk reagerer jo som om vi sto oppi en pandemi! 

Anonymkode: 1ecc5...ec1

• Liker 11
Skrevet

Hvorfor skjer dette? Er det noe fullstendig feil med samfunnet og utdanningsinstitusjonene? De er jo tilnærmet voksne mennesker, men virker totalt tilbakestående. Har vi fått en curlinggenerasjon som har blitt så overbeskyttet at de tror ingenting er farlig?

Anonymkode: 9238a...172

• Liker 6
Skrevet

Det klarer jo ikke å tenke selv, så ansvaret ligger jo hos universitetet som tillater dette. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Så trist.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Så trist.

På mitt universitet opplevde jeg at folk tok veldig hensyn og holdt avstand i dag. Vi satt ute på store gressplener med god avstand, samlet oss i små grupper og fikk utdelt gratis antibac. Jeg kommer nok ikke til å delta så mye i fadderuka, men jeg opplever at smittevern blir tatt på alvor og restriksjoner fulgt, i alle fall, så det er bra. Kjipt å se at det ikke er tilfellet i andre deler av landet. Alle bør bidra i dugnaden.

Det er mye fadderuke aktiviteter i parker her der de starter med å holde avstand, men så fort alkoholen renner inn, glemmes det å holde avstand. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Uatskillelig said:

Så trist.

På mitt universitet opplevde jeg at folk tok veldig hensyn og holdt avstand i dag. Vi satt ute på store gressplener med god avstand, samlet oss i små grupper og fikk utdelt gratis antibac. Jeg kommer nok ikke til å delta så mye i fadderuka, men jeg opplever at smittevern blir tatt på alvor og restriksjoner fulgt, i alle fall, så det er bra. Kjipt å se at det ikke er tilfellet i andre deler av landet. Alle bør bidra i dugnaden.

Like ille i Oslo:

image.thumb.png.300e7de9b8102dfc817ddb142b440010.png

Klokken 23.30 kan politiet derimot fortelle at ting har sklidd ut i Frognerparken.

– Det ble en stund sagt at det var flere enn 1000 personer der. Vi får ikke gjort noe annet enn å snakke med folk og oppfordre de til å følge smittevernreglene, noe de gjør i liten grad, sier operasjonsleder André Kråkenes.

– Hva sier folk når dere oppfordrer dem til å følge smittevernreglene?

– Vi ser at en del uttrykker at de ikke har noen tro på de der smittegreiene, at det nærmest er fake news. Det er den verste kampen helsevesenet har tror jeg: Den mot dumskapen, sier Kråkenes.

Anonymkode: 25a0f...d47

• Liker 7
Skrevet

Alt blir bra?

Anonymkode: 25a0f...d47

• Liker 1
Skrevet

Er visst det samme som skjer i Trondheim nå ser jeg på VG... jaja, NÅ blir det faktisk nedstenging enten myndighetene liker det eller ei! 

• Liker 2
Skrevet

Begynner vi å forstå hvorfor Kina holder så hardt grep om den individuelle friheten nå...?

• Liker 4
Skrevet

Det er nå regjeringen bør forby alkohol, og heller legalisere cannabis. Jeg mener det helt seriøst! Det høres dumt ut, men alkoholen er en fellesnevner for spredning. Folk blir modige, sosiale selv om de ikke er det til vanlig, og det fører med seg en gi blaffen holdning. Nå trenger vi tydeligvis lettere paranoide/ydmyke folk som heller vil sitte på sofaen hjemme og se på netflix...

Bildet gjør meg bare trist. Trist for hvor mange som kommer til å betale dyrt for dette her, og trist fordi disse unge skulle fått lov til å starte denne fasen i livet med nye bekjentskaper, og ny studiestart, uten dette grusomme viruset som herjer.

Jeg blir bare lei meg.😥

Anonymkode: d2a7c...368

• Liker 4
Skrevet

Og dette er de som skal styre Norge om noen år.. 😏

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er nå regjeringen bør forby alkohol, og heller legalisere cannabis. Jeg mener det helt seriøst! Det høres dumt ut, men alkoholen er en fellesnevner for spredning. Folk blir modige, sosiale selv om de ikke er det til vanlig, og det fører med seg en gi blaffen holdning. Nå trenger vi tydeligvis lettere paranoide/ydmyke folk som heller vil sitte på sofaen hjemme og se på netflix...

Bildet gjør meg bare trist. Trist for hvor mange som kommer til å betale dyrt for dette her, og trist fordi disse unge skulle fått lov til å starte denne fasen i livet med nye bekjentskaper, og ny studiestart, uten dette grusomme viruset som herjer.

Jeg blir bare lei meg.😥

Anonymkode: d2a7c...368

De gjør det jo frivillig. De blir ikke skutt om de ikke blir med, eller om de bruker hodet og holder litt avstand! 

Ts

Skrevet

Fadderuka burde vært avlyst i år. De fleste studenter er i den alderen hvor det er gøy å drikke seg syndes fortsatt. Mer alkohol = mindre avstand. 

• Liker 7
Skrevet

Dumme som brød. Hvordan disse er kvalifisert for høyere utdanning er for meg en gåte. 

• Liker 2
  • Opprett ny...