AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Skal begynne på vg2 snart og lurte på om vg2 er lettere enn vg1? Jeg hatet geografi siden skjønte ikke noe og endte opp med 4 i det. Naturfag synes jeg var krevende og det var mye å pugge, men klarte å kapre en 5er. Har tatt «lette fag» som feks økonomistyring historie og psykologi. Blir det lettere? Anonymkode: cdfb5...48d
altflyter Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Lettere kommer jo an på øyet som ser. Alt er lettere hvis du har interesse for det. Matten er ikke lettere på vg2 hvis du er dårlig i matte....liker du faget, oppleves det gjerne lettere, men da jeg gikk på vgs for hundre år siden, syntes jeg de tre årene var forholdsvis like i nivå. Det blir jo høyere krav etterhvert for fagene som er gjennom alle tre årene. Norsk for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, altflyter skrev: Lettere kommer jo an på øyet som ser. Alt er lettere hvis du har interesse for det. Matten er ikke lettere på vg2 hvis du er dårlig i matte....liker du faget, oppleves det gjerne lettere, men da jeg gikk på vgs for hundre år siden, syntes jeg de tre årene var forholdsvis like i nivå. Det blir jo høyere krav etterhvert for fagene som er gjennom alle tre årene. Norsk for eksempel. Skjønner. Hadde du økonomistyring på videregående? Eller hvilke fag hadde du Anonymkode: cdfb5...48d
altflyter Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner. Hadde du økonomistyring på videregående? Eller hvilke fag hadde du Anonymkode: cdfb5...48d Jeg hadde biologi, filosofi, psykologi og sosialantropologi hvis jeg ikke husker feil. Jeg syntes valgfagene var utrolig spennende!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, altflyter skrev: Jeg hadde biologi, filosofi, psykologi og sosialantropologi hvis jeg ikke husker feil. Jeg syntes valgfagene var utrolig spennende! Tusen takk for svaret ditt! Anonymkode: cdfb5...48d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Jeg synes vg2 var lettere/bedre, mest pga. vi hadde valgfag som jeg selv hadde valgt som jeg synes var interessante Anonymkode: 6d70d...a2f
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #7 Skrevet 11. august 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes vg2 var lettere/bedre, mest pga. vi hadde valgfag som jeg selv hadde valgt som jeg synes var interessante Anonymkode: 6d70d...a2f Okei! Kan du fortelle hvilke fag du hadde? Anonymkode: cdfb5...48d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei! Kan du fortelle hvilke fag du hadde? Anonymkode: cdfb5...48d Hadde historie & filosofi, sosiologi og internasjonal engelsk😊 Akkurat internasjonal engelsk var kanskje ikke et fag jeg buurde tatt da jeg var veldig usikker på meg selv når jeg snakket engelsk, men det var fortsatt et interessant fag! Anonymkode: 6d70d...a2f
Sukkerblomst Skrevet 12. august 2020 #9 Skrevet 12. august 2020 Jeg synes også at andre året var enklere og mer interessant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå