Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #1 Skrevet 17. september 2002 jeg er ikke fet eller direkte overvektig men heller ingen sylfide... men hoftene mine har så stygg form! jeg har litt ridebukselår og ovenfor dem går fasongen 'inn" og så går den ut igjen.... jeg vil ha runde fine hofter!!! hoftene mine har timeglassfigur istedet for at hele kroppen min har det!!! jeg kan aldri bruke trange bukser eller skjørt for da kan man se hvor stygge hoftene mine er. ville mye gjerne heller hatt brede runde kvinnelige hofter enn denne dusteformen!!! noen flere som har slike teite hofter??
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #2 Skrevet 19. september 2002 Jepp, du er ikke alene! Er slank, men har former, men feil form på formene om du skjønner hva jeg mener. Tror ikke en kan gjøre noe med det, i og med at jeg har venninner som er utrente men har runde hofter....
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #3 Skrevet 19. september 2002 eneste vi kan gjøre er å transplantere litt fett :D kan suge litt av mageflesket mitt eller fra mellom låra og sprute det inn i det hulområdet mellom ridebukselÅrene mine og hoftene
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2002 #4 Skrevet 22. september 2002 Jeg vurderer nesten å gjøre d.. :-? Hjelper ikke akkurat på humøret at jeg har fått cellulitter i tillegg Hoftene mine er det styggeste på hele kroppen min, og det irriterer at det ikke er NOE som kan gjøres ( uten om plastisk kirurgi da ), noe jeg ikke kommer til å gjøre da det ikke er noe galt md meg - egentlig! Er jo mange kvinner som har denne hofteformen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå