Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det feil hvis en gutt sier «jeg er glad i deg» til en kamerat av samme kjønn.

Hva legger dere i det? Hvordan kan man tolke det?

Anonymkode: a0ccd...635

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, jeg ser ikke noe galt i å si det. Blir det samme som en venninne skulle si det til en annen venninne. 

Skrevet

Det var ikke sjelden jeg hørte akkurat det når jeg bodde på andre siden av byen, og folk gikk hjem etter å ha kjøpt mat i helgene. Det var både gutter og menn som var glade i hverandre da.

Så kan man si det i fylla, så kan man si det edru. Best det siste syns jeg, og jeg ville ikke tolket det på noen annen måte enn at han er glad i kameraten sin. Som kamerat altså, og ikke noe mer.

Skrevet (endret)

Det synes jeg virkelig ikke det er noe galt i. 

Tolker det som at vedkommende er glad i vennen sin. Som er helt normalt. 

Så kan det selvsagt være andre ting som tyder på mer romantiske følelser f eks. Men det må de to involverte evt snakke om, hvis det er tilfelle. Men i utgangspunktet: ikke noe å tenke noe rart om. 

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet

Det betyr at han er glad i kompisen sin, vel. Menn kan faktisk være glad i kompisene sine uten å være homofil, om det var det du var litt usikker på. 

Skrevet

Absolutt ikke, jeg synes det er kjempeflott. Helt topp om menn kan bli flinkere til å si slike ting. 

Anonymkode: 2826b...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...