AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Er det feil hvis en gutt sier «jeg er glad i deg» til en kamerat av samme kjønn. Hva legger dere i det? Hvordan kan man tolke det? Anonymkode: a0ccd...635
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Nei, jeg ser ikke noe galt i å si det. Blir det samme som en venninne skulle si det til en annen venninne.
SoWhat? Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Det var ikke sjelden jeg hørte akkurat det når jeg bodde på andre siden av byen, og folk gikk hjem etter å ha kjøpt mat i helgene. Det var både gutter og menn som var glade i hverandre da. Så kan man si det i fylla, så kan man si det edru. Best det siste syns jeg, og jeg ville ikke tolket det på noen annen måte enn at han er glad i kameraten sin. Som kamerat altså, og ikke noe mer.
solmåneogstjerner Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 (endret) Det synes jeg virkelig ikke det er noe galt i. Tolker det som at vedkommende er glad i vennen sin. Som er helt normalt. Så kan det selvsagt være andre ting som tyder på mer romantiske følelser f eks. Men det må de to involverte evt snakke om, hvis det er tilfelle. Men i utgangspunktet: ikke noe å tenke noe rart om. Endret 10. august 2020 av solmåneogstjerner
Lisa Rowe Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Det betyr at han er glad i kompisen sin, vel. Menn kan faktisk være glad i kompisene sine uten å være homofil, om det var det du var litt usikker på.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Absolutt ikke, jeg synes det er kjempeflott. Helt topp om menn kan bli flinkere til å si slike ting. Anonymkode: 2826b...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå