Gå til innhold

Fadderuka - vanlig med aktiviteter langt fra campus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny student ved UiO. I dag hadde jeg ikke mulighet til å være med på aktiviteten fadderne på mitt studie hadde planlagt pga jobb, men jeg hadde tenkt å være med i morgen ettermiddag. I kveld la en av fadderne ut planene for i morgen på Facebook og de har lagt aktiviteten til ei strand langs Mosseveien. 

Det er ganske håpløst synes jeg. Jeg så for meg at aktivitetene i fadderuka ville foregå på/rundt campus på Blinderen eller sentralt i Oslo og ble overrasket over at de har lagt en aktivitet så langt fra sentrale Oslo. Er jeg på viddene som reagerer?

Anonymkode: ba51e...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg kjent i Oslo, så vet ikke så mye om avstanden det er snakk om, men det er kanskje noe med at alle faddergruppene ikke kan samles på og rundt campus dersom man skal kunne holde avstand.

Anonymkode: d7212...f4c

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg kjent i Oslo, så vet ikke så mye om avstanden det er snakk om, men det er kanskje noe med at alle faddergruppene ikke kan samles på og rundt campus dersom man skal kunne holde avstand.

Anonymkode: d7212...f4c

Jeg skjønner at vi må spre oss og mener ikke at vi skal være på campus hele uka, men tenker at det burde vært mulig å finne et mer sentralt sted. Stedet det er snakk om tar det 20 minutter med bil eller 40 minutter med kollektivtransport å komme til fra campus. Selv bor jeg på motsatt side av Oslo og for meg er det omtrent dobbel reisetid sammenlignet med å komme seg til sentrum/campus. Vil tro det samme gjelder de som bor i utkantene, f.eks. i Groruddalen. 

Anonymkode: ba51e...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...