Gå til innhold

Observasjon i Kristiansund for noen dager siden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bare så det er sagt, jeg er ikke særlig hysterisk, men forventer en viss grad av ansvarlighet og smittevern. 

For en uke siden gikk jeg forbi en restaurant/utested i Kristiansund. 

Kø utenfor. Alle i køen sto som sild i tønne. Uten grunn, var masse plass. Det var tre ansatte der (altså ved køen), de gjorde ingenting, annet enn at han ene drev å klemte på flere av jentene i køen. 

Angrer litt på at jeg ikke tok et bilde, og rapporterte til 'noen'. 

Neste gang så sier jeg ifra. Hva tenker dere? 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Bare så det er sagt, jeg er ikke særlig hysterisk, men forventer en viss grad av ansvarlighet og smittevern. 

For en uke siden gikk jeg forbi en restaurant/utested i Kristiansund. 

Kø utenfor. Alle i køen sto som sild i tønne. Uten grunn, var masse plass. Det var tre ansatte der (altså ved køen), de gjorde ingenting, annet enn at han ene drev å klemte på flere av jentene i køen. 

Angrer litt på at jeg ikke tok et bilde, og rapporterte til 'noen'. 

Neste gang så sier jeg ifra. Hva tenker dere? 

Har observert slikt jeg også. Si fra ja. Men hvem ringer man egentlig..Avisen, kommunen? 

Anonymkode: 4af93...933

• Liker 2
Skrevet

Ta bilde og legg ut på nettet. Varsle om smittefaren på alt av anmeldelsessider.

Anonymkode: 09f63...75d

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har observert slikt jeg også. Si fra ja. Men hvem ringer man egentlig..Avisen, kommunen? 

Anonymkode: 4af93...933

Vet ikke. Kommunelege kanskje? Rett etterpå dro vi på fjellet og hadde ikke dekning i flere dager. Men fikk da tid til å tenke. Skulle kanskje sagt ifra til 'noen'?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta bilde og legg ut på nettet. Varsle om smittefaren på alt av anmeldelsessider.

Neste gang... for sent nå 

Skrevet

Jeg var bare kjapt innom byen, er ikke kjent der. Var selvsagt ikke inne på dette stedet, og vet ikke hva det heter. 

Men det ligger på bryggen, rett til høyre for (hvis du ser ut mot vannet/sjøen), fra noen andre restauranter der. Lokalkjente skjønner kanskje. 

Det var virkelig ikke bra. 

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

«På nettet»... Hva mener du? 

Anonymkode: c7b14...892

Skrevet

Leste en artikkel i Sunnmørsposten forrige uke, der Securitas uttrykte sin bekymring for forholdene på utesteder I Åleundsområdet. De har ansvaret for å passe på smittevern, og er bekymret for å sende inn egne ansatte på overfylte utesteder. Han som var intervjuet forteller at de fleste utesteder har fått varsel om for dårlig smittevern, men ingenting skjer 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 689bd...be0

• Liker 2
  • Opprett ny...