Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god mattende ansiktskrem, da jeg får veldig lett glinsende hud i t-sonen og på nesen. Jeg bruker Shiseido pureness ansiktsrens, men da jeg kjøpte disse så var ikke matifying kremen å få tak i. Jeg synes dessuten den ble litt dyr, og kanskje ikke så drøy..

Har noen noen gode tips? Og helst ikke av den aller dyreste sorten!

Thanks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer igrunn på det samme. Matifying-kremen fungerer ikke noe særlig på meg i alle fall. (kanskje fordi den ikke gir nok fuktighet?)

Gjest Guest
Skrevet

Hei.

Jeg har samme problem.

Jeg er veldig fornøyd med Decleor sin "Fluide Hydra Matt Regulateur"-dagkrem.Den koster ca 300 kr hvis jeg ikke husker feil.I tillegg bruker jeg MD-formulation sin gensegele.Den sterkeste av den..

Gjest Virvel
Skrevet

Vichy har en ganske rimelig krem som het Thermal S Mat før, nå tror jeg den heter noe litt annet... Thermal Fix Mat eller noe sånt, men det er samme kremen. Den er beregnet på blandingshud, og jeg har i hvert fall vært godt fornøyd med den. De har også en serie som heter Normaderm for mer uren/fet hud. Kremen derfra har jeg brukt om sommeren, men den blir altfor tøff for huden om vinteren.

Skrevet

Jeg har brukt Matis sin tidligere, og vært sånn nogenlunde fornøyd, menden er dyr. Vet at Elisabeh Arden har en som er god, men husker ikke hva den heter.

Husk å smør inn hendene med håndkrem før du har på ansiktskremen, så slipper du å "bruke den opp" på tørre hender... ;)

Skrevet

Om pannen og haka begynner å skinne som en discokule tyr jeg til Estee Lauder Clear Diffence Oil Control Hydrator. Denne kremen er den eneste kremen jeg har prøvd som gir tilstrekkelig med fukt og matter ned. Den er velegnet til fet/uren hud fordi den eksfolierer huden litt(unngår tette porer),regulerer talgproduksjoner-og som sagt matter den ned. Koster rundt 300 kr i parfymerier om jeg ikke husker helt feil... :)

Skrevet

Jeg har brukt Matt Moister fra Lumene. Uten olje. Og fin pris. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...