Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem som er faren? Er gravid med nummer to og er usikker på hvem som er faren til barnet. Mann nummer 1 var jeg med ca en uke før EL, mann nummer 2 dagen etter mann nummer 1 og tredje mann var jeg med dagen etter EL. Hva er mest sannsynlig? En av de to før EL?

Anonymkode: be18c...d13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er så mye rot med hvem stakkaren er, så er det kanskje best å abortere?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, strynejenta skrev:

Hvis det er så mye rot med hvem stakkaren er, så er det kanskje best å abortere?

Ts her. Jeg er for langt på vei til det men vil uansett beholde. Jeg vet jeg må fikse dna test når barnet kommer, vil bare prøve å finne ut hvem det er først slik at jeg vet på forhånd. Er det umulig når de er så tette?

Skrevet

3.Mann er mest sannsynlig, hvis du er HELT sikker på eggløsning.

Anonymkode: b3de3...fec

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da eggløsning kan vare opp til 36 timer...

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ikke helt sikker for jeg har bare regnet ut når jeg tror jeg hadde el. Takk for svar

Skrevet

Kødder du?

Anonymkode: 65f81...fc2

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ikke har bekreftet eggløsningen med eggløsningstest en gang, er svaret på dette at det er umulig å vite, og at det kan være hvem som helst av de tre. Er alle tre klar over situasjonen, og villig til å avlegge DNA-prøve? 

Anonymkode: f3999...df9

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke har bekreftet eggløsningen med eggløsningstest en gang, er svaret på dette at det er umulig å vite, og at det kan være hvem som helst av de tre. Er alle tre klar over situasjonen, og villig til å avlegge DNA-prøve? 

Anonymkode: f3999...df9

Ts her. En av de er men han vet ikke om de to andre. Får de vite om hverandre om jeg ikke sier noe? Takk for svar 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...