AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Hvem som er faren? Er gravid med nummer to og er usikker på hvem som er faren til barnet. Mann nummer 1 var jeg med ca en uke før EL, mann nummer 2 dagen etter mann nummer 1 og tredje mann var jeg med dagen etter EL. Hva er mest sannsynlig? En av de to før EL? Anonymkode: be18c...d13
strynejenta Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Hvis det er så mye rot med hvem stakkaren er, så er det kanskje best å abortere? 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 1 minutt siden, strynejenta skrev: Hvis det er så mye rot med hvem stakkaren er, så er det kanskje best å abortere? Ts her. Jeg er for langt på vei til det men vil uansett beholde. Jeg vet jeg må fikse dna test når barnet kommer, vil bare prøve å finne ut hvem det er først slik at jeg vet på forhånd. Er det umulig når de er så tette? Anonymkode: be18c...d13
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 3.Mann er mest sannsynlig, hvis du er HELT sikker på eggløsning. Anonymkode: b3de3...fec
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3.Mann er mest sannsynlig, hvis du er HELT sikker på eggløsning. Anonymkode: b3de3...fec Da eggløsning kan vare opp til 36 timer... Anonymkode: b3de3...fec
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3.Mann er mest sannsynlig, hvis du er HELT sikker på eggløsning. Anonymkode: b3de3...fec Ts her. Ikke helt sikker for jeg har bare regnet ut når jeg tror jeg hadde el. Takk for svar Anonymkode: be18c...d13
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Hvis du ikke har bekreftet eggløsningen med eggløsningstest en gang, er svaret på dette at det er umulig å vite, og at det kan være hvem som helst av de tre. Er alle tre klar over situasjonen, og villig til å avlegge DNA-prøve? Anonymkode: f3999...df9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ikke har bekreftet eggløsningen med eggløsningstest en gang, er svaret på dette at det er umulig å vite, og at det kan være hvem som helst av de tre. Er alle tre klar over situasjonen, og villig til å avlegge DNA-prøve? Anonymkode: f3999...df9 Ts her. En av de er men han vet ikke om de to andre. Får de vite om hverandre om jeg ikke sier noe? Takk for svar Anonymkode: be18c...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå