AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #21 Skrevet 11. august 2020 Da hadde jeg valgt rydd lokalet dagen etter. Anonymkode: 4e8b7...ef1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #22 Skrevet 11. august 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Da må det være ok å ønske seg ett servise og ferdig med den saken. Respekter et nei takk til dilldall. Anonymkode: 0a415...47f Ingen av oss forslår dilldall. Vi prøver å si at "risikoen" for å få dilldall blir større, hvis man bare har svinedyre ting på ønskelisten. Anonymkode: 11b43...5b9 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #23 Skrevet 12. august 2020 Er det Disney servise fra Firkløveren? Hva med å kjøpe 2 middagstallerkener og så ferdig med det? Ring evt Firkløveren og hør om et bryllupstilbud... Samler de på dette, så vet de hvor dyrt det er og forstår at dere bare kjøper 2 tallerkner! Ellers har jeg selv pleid å kjøpe en god kjøkkenkniv eller to når det ikke foreligger ønskeliste eller jeg ikke vil gi feks penger. Tenker at man får takke for det man får når man ikke klarer å lage en god ønskeliste evt si man ønsker seg penger til det eller det. Anonymkode: ef067...e89 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå