Jentegutt Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jeg må ha litt lengde på tåneglene mine for at de ikke skal bli inngrodd, klipper jeg dem for kort blir jeg øm i tærne Jeg har negler som stikker 3 til 5 mm utfor tuppen av tærne.Negler er velstelte og pene. Hva tenker dere
SPOCA Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Smak og behag, som alt annet. Jeg personlig synes ikke tånegler som går 3 til 5 mm utenfor tuppen er pent, men meg om det. 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Virkelig ikke noe jeg ville likt. Anonymkode: f9fcd...9bd 5
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Syns det er rart folk syns lange tånegler er ekkelt og uhygienisk, men lange fingernegler... Det er Ok. Man tørker seg ikke i ræven med føttene. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, The Kitten skrev: Syns det er rart folk syns lange tånegler er ekkelt og uhygienisk, men lange fingernegler... Det er Ok. Man tørker seg ikke i ræven med føttene. Nei, men det ser svært spesielt ut. Ikke pent. Og ofte bøyer de seg da litt nedover som hundeklør, det ser så ekkelt og ustelt ut. Anonymkode: fd230...ca1 5
Jentegutt Skrevet 10. august 2020 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2020 Neglene mine ser ikke ustelte ut, tar godt vare på føttene mine, negler er klippet rett og er blankpolert med en pearl neglelakk slik at lengden ikke er så lett å se. Jeg må ha denne lengden for å unngå smerte
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 Det er hæslig. Men heller stygge tær enn vonde tær. Anonymkode: 9bb75...2a3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 Det er sikkert ikke noen som legger merke til det, særlig hvis du har lakk på dem. Ikke hør på tullingene her. Men hvorfor spør du egentlig - Når du ikke kan ha det annerledes uten smerter? Jeg har det litt på samme måte, kan bli øm hvis de er for korte. Anonymkode: ee15f...50e 1
Calypso Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 Funker det for deg så er det jo bare å fortsette sånn... jeg går mye tur og dersom jeg ikke klipper tåneglene så merker jeg det veldig godt så det er ikke noe for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 Jeg er motsatt av deg, så snart mine er litt for lange får jeg vondt når jeg tar på meg tette sko. Men mine vokser så fort, innbiller jeg meg iallefall, så ikke alltid jeg merker at de er blitt lange nå på sommeren når jeg går i sandaler. Anonymkode: 8386e...b6f
Jentegutt Skrevet 10. august 2020 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sikkert ikke noen som legger merke til det, særlig hvis du har lakk på dem. Ikke hør på tullingene her. Men hvorfor spør du egentlig - Når du ikke kan ha det annerledes uten smerter? Jeg har det litt på samme måte, kan bli øm hvis de er for korte. Anonymkode: ee15f...50e Ville bare vite hva folk tenker om litt lengde
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #14 Skrevet 10. august 2020 Långe tånegler er vemmelig... Anonymkode: c2a71...095 2 1
Peanut Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men det ser svært spesielt ut. Ikke pent. Og ofte bøyer de seg da litt nedover som hundeklør, det ser så ekkelt og ustelt ut. Anonymkode: fd230...ca1 Om de bøyer seg nedover som hundeklør er de lengre enn noen millimeter 11 hours ago, jentegutt said: Ville bare vite hva folk tenker om litt lengde Personlig så gjør det meg ingenting ^^, Det kommer an på helheten. På noen er det finere med litt lengde ^_^
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 Tenker at vi er skapt forskjellig. Noen er bare sånn, har lange tær og ditto lange negler. Alltid hatt komplekser for det, misunte vennene mine som hadde søte små tær og mini negler. Selv om jeg klipper og steller de blir det svært lite «mellomrom» mellom neglen og tuppen av tåa... Anonymkode: ea02b...70a
Daria Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 Er det noe jeg ikke tenker over, så er det andres tånegler... Hvorfor er folk så vanvittig opphengt i andres meninger om enhver liten detalj angående dem selv. Hvis du har tatt valg som du føler er riktige for deg, enten det er av kosmetiske, helsemessige eller andre årsaker har det vel ikke noe å si hva andre måtte tenke og mene? Strengt tatt er det vanvittig selvopptatt å tro at lengden på dine tånegler har noe som helst å si for andre...
Jentegutt Skrevet 11. august 2020 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker at vi er skapt forskjellig. Noen er bare sånn, har lange tær og ditto lange negler. Alltid hatt komplekser for det, misunte vennene mine som hadde søte små tær og mini negler. Selv om jeg klipper og steller de blir det svært lite «mellomrom» mellom neglen og tuppen av tåa... Anonymkode: ea02b...70a Da tenker jeg at du faktisk har perfekte tær, visst negler går kant i kant med tuppen av tå så er det helt optimalt, lange tær er også mye penere enn korte stubber
GulSitron Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 16 timer siden, The Kitten skrev: Syns det er rart folk syns lange tånegler er ekkelt og uhygienisk, men lange fingernegler... Det er Ok. Man tørker seg ikke i ræven med føttene. Synes begge deler er nesten like ekkelt og uhygienisk, jeg. Føtter mer enn hender fordi føttene er nær bakken/sko/underlag som ikke alltid er like rent, mens hendene vasker (forhåpentligvis) de fleste av oss etter dobesøk og når hendene er klissete eller det bare er lenge siden sist.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 16 hours ago, jentegutt said: Jeg må ha litt lengde på tåneglene mine for at de ikke skal bli inngrodd, klipper jeg dem for kort blir jeg øm i tærne Jeg har negler som stikker 3 til 5 mm utfor tuppen av tærne.Negler er velstelte og pene. Hva tenker dere Ok. Hvorfor opplyser du oss om lengden på tåneglene dine? Anonymkode: 15f8c...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå