AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Ofte når jeg knuller så får jeg bilder hodet og det kan være vakre ansikt til venninner av dama som dukker opp. Smilet dems, deres sexy legger eller herlige bryst - fantaserer om at spruten går rett i dem.. andre som har det slik ? Anonymkode: 3b469...c91
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #2 Skrevet 11. august 2020 Nei, venninner av dama mi er for meg mer som familiemedlem å regne. Så skulle de dukke opp i tankene når jeg har meg med madammen, så ville junior blitt slapp på 5 sekunder. Anonymkode: 87283...de7 7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #3 Skrevet 11. august 2020 Alle fine damer har en stygg venninne. Anonymkode: 23ff5...06e 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #4 Skrevet 11. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle fine damer har en stygg venninne. Anonymkode: 23ff5...06e For en irrelevant kommentar. On topic: Ja, det har jeg ofte gjort. Anonymkode: 5aab3...9bd
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #5 Skrevet 11. august 2020 Fantasere ofte om venninnene til dama, på samme måte som jeg fantaserer om trusene hennes. Det skyldes hennes seksuelle aura, og oppstår ved ekte kjærlighet. Anonymkode: 0fbdb...2c2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #6 Skrevet 11. august 2020 Det er feil og galt Anonymkode: 0187a...71c 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #8 Skrevet 11. august 2020 Ja har fantasert om venninne av dama, men ikke mens vi har holdt på nei, da er fokus på dama og kun henne. Men i dagdrømmer og fantasier er det meste lov, da dukker ofte en av hennes venninner opp. Anonymkode: 76b6d...12e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #9 Skrevet 11. august 2020 Kan nok skje. Venninnene var jo de som anbefalte meg. De er gamle "bekjentskap". Resten sier jo sitt. Jeg blir ikke satt ut av om hun har sitt eget indre seksuelle liv, det er meg hun ligger med. Mennesker er seksuelle vesen og med det følger fantasier, ulike preferanser og en livlig indre verden. Noen er introverte, andre motsatt. Noen deler, andre ikke. Mennesker er ulike. Evnen til å aksepere seg selv, den andre, er tegn på friskhet, mental friskhet. Så det å akseptere egne og andres indre seksuelle verden er bra. Det er og friskhet i å grensesette egen og andres uttalte seksualitet abnormitet, forutsatt at den er destruktiv og skadelig for andre, uansett form. Så oppsummert nyter jeg egen fantasi, selv om den jo er meget uskyldig, nært vaniljenivå. Hva hun tenker på, må hun selv velge hva hun deler. Til nå er hennes deling ikke mer enn hva mine ører har hørt fra andre kvinner. Litt må vi tåle. Tryggheten koster litt. Anonymkode: cd046...29c 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #10 Skrevet 11. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ikke satt ut av om hun har sitt eget indre seksuelle liv, det er meg hun ligger med. Høres utrolig stusslig ut, omtrent som gjensidig onani. Sex er jo mye bedre når man snakker sammen og fantaserer om det samme. Anonymkode: 06375...e9d
Gjest Alterego666 Skrevet 11. august 2020 #11 Skrevet 11. august 2020 Det er én av dem jeg fantaserer om i trekant med oss. Litt pussig, det er deres relasjon som gjør henne attraktiv. Partner vet dette, og sier dette aldri vil skje. Det er nok det beste. Vi har også et vennepar som hinter at de vil ha oss med i swingersmiljøet. Vi er fristet, men napper så langt ikke på agnet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #12 Skrevet 11. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres utrolig stusslig ut, omtrent som gjensidig onani. Sex er jo mye bedre når man snakker sammen og fantaserer om det samme. Anonymkode: 06375...e9d Det gjør vi. Du fortolket meg/oss litt feil der. Vi snakker om alt. Rart du trakk den slutningen ut fra det jeg skrev. Første avsnitt burde gi et hint om at vi begge ikke er redde for hverandres forhistorie og seksuelle preferanser. Hun viste mye om meg allerede før vi ble sammen, og med det viste jo jeg mye om hva hun søker i en kjæreste. Anonymkode: cd046...29c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #13 Skrevet 11. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør vi. Du fortolket meg/oss litt feil der. Vi snakker om alt. Rart du trakk den slutningen ut fra det jeg skrev. Første avsnitt burde gi et hint om at vi begge ikke er redde for hverandres forhistorie og seksuelle preferanser. Hun viste mye om meg allerede før vi ble sammen, og med det viste jo jeg mye om hva hun søker i en kjæreste. Anonymkode: cd046...29c Å, beklager, jeg er ikke mamma eller barnehagelærer som tolker ting som ikke blir sagt. Det var ingenting i første avsnitt, som ga noe hint om det, nei... Anonymkode: 06375...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #14 Skrevet 11. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å, beklager, jeg er ikke mamma eller barnehagelærer som tolker ting som ikke blir sagt. Det var ingenting i første avsnitt, som ga noe hint om det, nei... Anonymkode: 06375...e9d Utsagnene over her er så forutinntatte at det hele ble morsomt. Tenker du sikkert er en teoretisk og foretaksom personlighet som hiver deg ut i det, all ære til deg. Ha en fortsatt fin sommer. Anonymkode: cd046...29c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #15 Skrevet 11. august 2020 Ja, hun har noen fine venninner. Dama hadde fest en gang og jeg la meg på et av romnene oppe for å slippe bråk. Hadde sovna og ble vekket av ei venninne av dama som hadde kledd seg naken og hoppet i seng med meg. Våkner alltid med hard så kunne ikke akkurat si nei da. Ble flere ganger i ettertid og. Ligger med ei anna venninne av henne nå av og til. Beste med å knulle på venninnene hennes er jo at det ikke akkurat er fremmede så det føles trygt å kjøre på uten kondom. Ekstra pirrende å få dama til å suge meg kort tid etterpå. Anonymkode: 7f9ec...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hun har noen fine venninner. Dama hadde fest en gang og jeg la meg på et av romnene oppe for å slippe bråk. Hadde sovna og ble vekket av ei venninne av dama som hadde kledd seg naken og hoppet i seng med meg. Våkner alltid med hard så kunne ikke akkurat si nei da. Ble flere ganger i ettertid og. Ligger med ei anna venninne av henne nå av og til. Beste med å knulle på venninnene hennes er jo at det ikke akkurat er fremmede så det føles trygt å kjøre på uten kondom. Ekstra pirrende å få dama til å suge meg kort tid etterpå. Anonymkode: 7f9ec...2a0 Her gikk det litt utover å tenke på, les startinnlegget til TS, til full praksis med rene handlinger som ikke nødvendigvis gir oss et inntrykk av at du er et ok menneske. Er du overhode glad i, og har respekt for, hun du lever med? TS, fikk du egentlig svar på ditt spørsmål av denne personen? Anonymkode: cd046...29c 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her gikk det litt utover å tenke på, les startinnlegget til TS, til full praksis med rene handlinger som ikke nødvendigvis gir oss et inntrykk av at du er et ok menneske. Er du overhode glad i, og har respekt for, hun du lever med? TS, fikk du egentlig svar på ditt spørsmål av denne personen? Anonymkode: cd046...29c Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det. Hun har vært utro selv. Når hun har flere digge venninner blir det uansett naturlig, er jo bare sex som hun sa til meg når hun var utro. Anonymkode: 7f9ec...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvorfor skulle jeg ikke være det. Hun har vært utro selv. Når hun har flere digge venninner blir det uansett naturlig, er jo bare sex som hun sa til meg når hun var utro. Anonymkode: 7f9ec...2a0 Like barn leker ....... Anonymkode: cd046...29c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 Ja, det gjør jeg. Og har dårlig samvittighet for det, da fruen min er snill og trofast. Anonymkode: a2b83...a30 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Her gikk det litt utover å tenke på, les startinnlegget til TS, til full praksis med rene handlinger som ikke nødvendigvis gir oss et inntrykk av at du er et ok menneske. Er du overhode glad i, og har respekt for, hun du lever med? TS, fikk du egentlig svar på ditt spørsmål av denne personen? Anonymkode: cd046...29c nei egentlig ikke - det er nok flere som ligger med personer de ikke skal, men spørsmålet mitt her gikk egentlig mer på fantasi - man trenger jo ikke si det til noen andre og fantasi er ofte lov. Greia mi er at noen ganger dukker venninnene opp i fantasien når jeg knuller og ser liksom for meg at jeg kommer på eller i henne... mye rar fantasi - IRL not allowed Anonymkode: 3b469...c91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå