Gå til innhold

Gule flekker under armene på hvite skjorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, håper noen kan hjelpe med dette. Mannen min går i hvite skjorter hver dag. De blir etter en stund litt gulaktige i armhulene. Hvordan kan jeg fjerne dette på en enkel måte? Jeg har prøvd med litt klor i vannet, men det funket ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotex spray.
Spray på flekken, la det virke en stund, skyll av, spray igjen, la virke og skyll igjen, så sprayer du på en siste gang før du slenger den i vaskemaskinen på seksti grader.
Det har funket fjell på min manns hvite skjorter, hans har en tendens til å bli skitnere i nakken, men det har funket like fint under armene.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. La nå mannen vaske skjortene sine selv. Husmor er ikke hot!!

Anonymkode: f49f2...362

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, Minya skrev:

Biotex spray.
Spray på flekken, la det virke en stund, skyll av, spray igjen, la virke og skyll igjen, så sprayer du på en siste gang før du slenger den i vaskemaskinen på seksti grader.
Det har funket fjell på min manns hvite skjorter, hans har en tendens til å bli skitnere i nakken, men det har funket like fint under armene.

Den er vel til og med på tilbud på Europris for tiden og.. takk for råd!

Anonymkode: 9af34...268

Skrevet

Har du lagt dem i klorvann en times tid? 

Anonymkode: 264fd...25c

Skrevet

Skift deo. 

Anonymkode: 700f8...431

Skrevet
På 11.8.2020 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Herregud. La nå mannen vaske skjortene sine selv. Husmor er ikke hot!!

Anonymkode: f49f2...362

Jeg tenker at det er ren idioti å la hver enkelt vaske sine klær. Sånt blir det aldri fulle maskiner av, og gjerne kollisjoner når fleree tenkte å vaske.

En person har ansvar for all klesvask. De(n) andre kan ha ansvar for andre oppgaver.

Anonymkode: 010be...fee

Skrevet

Det som hjelper er å gni og gni med zalo og så vaske med vaskemiddel egnet hvor hvitt tøy

Anonymkode: 944a3...d5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...