Gjest Rainbow Skrevet 16. juli 2005 #1 Skrevet 16. juli 2005 Hva har dere med i kirkeprogrammet? Mitt består foreløbig av en forside, med bilde av kirken og tekst. Baksiden, med info om kirken vi bruker - som er litt historisk. Så har jeg tre salmer og et dikt jeg syns er så pent - bakerst. Dere da?
Gjest Madam Felle Skrevet 16. juli 2005 #2 Skrevet 16. juli 2005 Vi hadde bilde av oss på fremsiden, og med velkommen til vielse mellom *** og *** . Alt som hendte i kirken på de to neste sidene, og på siste side informasjon om prest, organist, brudebarn ol + bilde av kirken.
Gjest alfa-alfa1 Skrevet 16. juli 2005 #3 Skrevet 16. juli 2005 på første siden bilde av kirke med velkommen til xxx og xxx vielse. Har skrevet hele gangen i vielsen, med overskrifter, salmene, fader vår osv. inni over 2 sider På baksiden har jeg et bilde av oss, + navn på prest, organist, tekstlesere osv. Dette gjør det lettere for alle å følge med på hva som skjer i vielsen.
Hannemor Skrevet 16. juli 2005 #4 Skrevet 16. juli 2005 Brettet en A4 side på langs På forsiden: Monogram, Kirke, Dato og navn Inni: Alt som skjedde i vielsen; salmer, tekstlesing, hendelsesforløp osv Bak: Navn på prest, organist og forlovere
TeddyToria Skrevet 16. juli 2005 #5 Skrevet 16. juli 2005 Bretter A4-ark på langs - et 160 grams glatt ark som en "perm" og printer teksten inni på vanlig ark som bindes fast med sølvbånd... Forside: Monogram + Kirke og dato nederst Innside: 1. Inngang (masj) 2. Inngangsord 3. Salme 4. Skriftlesing 5. Solistinnslag 6. Tale 7. Ekteskapsinngåelse 8. Overrekelse av ringer (utvidet) 9. Symbolhandling 10. Forbønn 11. Solistinnslag 12. Salme 13. Velsignelsen 14. Utgang Bakside: Navn på prest + solist (nederst i liten skrift)
Princess Peach Skrevet 16. juli 2005 #6 Skrevet 16. juli 2005 Jeg har tenkt likt som dere over her, men problemet mitt er at jeg nesten ikke får plass. Har måttet kutte ut to vers på den ene salmen for å få det til. Får ikke plass til å skrive om prest og organist, tror jeg. Er det uhørt?
tommeline Skrevet 16. juli 2005 #7 Skrevet 16. juli 2005 Har sittet og prøvd å sy sammen kirkeprogrammet. Vurderer å bare ha salmene, og ikke skrive resten som skjer. Men vet ikke helt... Det blir fort liten plass ja.
lol75 Skrevet 16. juli 2005 #8 Skrevet 16. juli 2005 Orker ikke å dille med kirkeprogram. Deler ut salmebøker istedet..
Lassie Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Jeg lurer også på hva vi skal ha i vårt kirkeprogram. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ha det, men så fant vi ut at det er faktisk veldig koselig som minne for de som er i kirken, og da spesielt for våre venner som er i kirken men som ikke får vært med på middagen etterpå. Vi skal gjøre programmet stilfullt og enkelt - og billig (gjør alt selv) akkurat som alt det andre av trykksakene til bryllupet. Vi kommer nok til å brette et A4-ark på langs, og på framsiden skal vi iallfall ha en liten hjertetegning av et brudepar, og monogrammet vårt tenker jeg. Teksten vet jeg ikke, men kanskje Velkommen til XXX og XXXs vielse Fredag 21.juli 2006 Inni skal vi iallfall ha tekstene på salmene, men ikke tekster på noe av det andre - men kunne gjerne tenkt oss å få inn gangen i vielsen. Men får nesten se hva det blir plass til. Iallfall skal vi få med navnet på solisten! På baksiden tipper jeg det blir en liten kjærlighetstekst, muligens fra Bibelen, men er ikke sikker på hvilken vi velger enda. Det får vi se på. Ellers vet jeg ikke hva mer vi skal ha bak. En rød rose kanskje, som er "symbolet" vårt gjennom hele bryllupet, fra invitasjoner til takkekort så kommer vi til å ha bilde av en rød rose. (Min bukett kommer også til å ha mest røde roser.) Tar gjerne imot alle mulige tekstips!!
Augustbrud02 Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Vi gjorde våre program enkle, men her kan man se dem: http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå