hippyskippy Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Er det lov å håpe på at de fornyer sin faste liste av rådgivere snart? Jeg blir så sliten så høre på plapringa til Caroline Johansen.
Guidet Kvinne Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, hippyskippy skrev: Er det lov å håpe på at de fornyer sin faste liste av rådgivere snart? Jeg blir så sliten så høre på plapringa til Caroline Johansen. Mens jeg synes Christian Borch blir i overkant arrogant. De har jo god spredning på rådgiverne, da, så det er jo lenge mellom hver gang man hører den samme. 1
hippyskippy Skrevet 10. august 2020 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2020 Liker Christian Mikkelsen i små doser, men han har vært der i overkant mye i det siste, så kan godt ta pause en god stund han også.
Guidet Kvinne Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Akkurat nå, hippyskippy skrev: Liker Christian Mikkelsen i små doser, men han har vært der i overkant mye i det siste, så kan godt ta pause en god stund han også. Neisj, han er jo kjempemorsom. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå