AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Pyton og man føler seg så dritt. Og lurer på hvorfor. Anonymkode: 09798...576
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 De bryr seg ikke. Selv etter flere måneder kan folk finne på å gjøre det der, helt latterlig. Anonymkode: 11a9a...b87 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jeg har blitt ghodta mange ganger og ghostet andre. Det er så standard nå til dags at jeg overhodet ikke bryr meg. Next. Anonymkode: f090c...95d 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Ghosting er greit hvis det ligger an til mye drama. Hvis begge er lunka har jeg ikke noe problem med å si det direkte. Anonymkode: f2542...b54
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Sånne folk driter i andres følelser. Anonymkode: 2dfa0...808 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånne folk driter i andres følelser. Anonymkode: 2dfa0...808 På en måte så skåner du jo folk mot den bitre sannhet, dvs. å måtte si at kroppen din ikke tenner meg, utseendet ditt ikke er noe for meg eller personligheten din er kjedelig osv. Anonymkode: 846d4...f6b 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #7 Skrevet 10. august 2020 Jeg foretrekker å bli fader ut eller ghostet. Anonymkode: bd1d6...f50 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #8 Skrevet 10. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte så skåner du jo folk mot den bitre sannhet, dvs. å måtte si at kroppen din ikke tenner meg, utseendet ditt ikke er noe for meg eller personligheten din er kjedelig osv. Anonymkode: 846d4...f6b Trenger ikke si alt det for å si takk for seg. Anonymkode: cfbe7...f61 12
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #9 Skrevet 10. august 2020 Opplevd det selv, og skjønner at det er tilnærmet « normalt». Ikke bare de unge som bruker den metoden, jeg ble ghostet av en i 40 årene. Men, jeg tenker at det er de som ghoster som har problemer.Trodde det var normalt å si ifra når interessen var borte, men det sier mye om ghosteren! Anonymkode: c4199...afb 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #10 Skrevet 10. august 2020 De bryr seg ikke, eller rettferdiggjør det med at vedkommende burde tatt sånn og sånn hint. Anonymkode: 06735...65b 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #11 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt ghodta mange ganger og ghostet andre. Det er så standard nå til dags at jeg overhodet ikke bryr meg. Next. Anonymkode: f090c...95d Stusslig å bli så avstumpet. Anonymkode: 27aa3...5b1 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #12 Skrevet 10. august 2020 Jeg synes det var litt sårt første gang jeg ble ghostet, men så fikk jeg øynene opp for hvordan datinglivet funker i 2020, og ghosting er en stor del av det. Så da var det bare til å innrette seg etter det. Enkelt og greit. Ikke ta alt så personlig, så går det bra. Ghost og bli ghostet med samme sinn. Don't hate the player, hate the game. Anonymkode: 0e186...39d 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #13 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: På en måte så skåner du jo folk mot den bitre sannhet, dvs. å måtte si at kroppen din ikke tenner meg, utseendet ditt ikke er noe for meg eller personligheten din er kjedelig osv. Anonymkode: 846d4...f6b Vel, er bedre å være ærlig, jeg vil vite hva som er feil på meg så jeg kan endre meg i hvert fall. Vet at en stor del av befolkningen ikke liker å høre sannheten og bare angriper tilbake. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De bryr seg ikke. Selv etter flere måneder kan folk finne på å gjøre det der, helt latterlig. Anonymkode: 11a9a...b87 Det er greit å ghoste hvis man aldri har møtt hverandre eller bare vært på EN date, men ikke etter flere måneder og år sammen. Og ikke etter man sier man er forelsket i noen. Da er man bra psyko og lever av å plage andre og leke med følelsene deres og er super feig og svak som person. Ene eksen jeg kjente fra ungdommen ghostet meg og var skikkelig slem, han slo meg en gang også. Han har psykiske problemer og var narkoman. Han sendte meg flere meldinger rundt starten av våren i år, har ikke lest meldingene eller brydd meg. Anonymkode: 6e43c...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #14 Skrevet 10. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: På en måte så skåner du jo folk mot den bitre sannhet, dvs. å måtte si at kroppen din ikke tenner meg, utseendet ditt ikke er noe for meg eller personligheten din er kjedelig osv. Anonymkode: 846d4...f6b Det er jo ikke pga at personen er stygg og har kjedelig personlighet at den blir ghostet. Problemet sitter hos den som ghoster, av egen erfaring er det narkomane, lavstatus folk, folk med psykiske problemer og bunnslam som holder folk for narr, utnytter de og ghoster. Ofte er det den som blir ghostet som er for bra, spesielt om det er en kvinne det er snakk om. Jeg vet om mange pene og bra damer som har blitt behandlet som søppel av menn og opplevd å bli dumpet eller at typen er utro med en annen dame som de velger. Det er heller de med kjedelig personlighet og mindre pent utseende som får forhold og mannfolk. Fordi menn ikke tørr å holde på eller kjempe for en bra dame, da de kan dumpe han når som helst. Anonymkode: 6e43c...6a3 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #15 Skrevet 10. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Problemet sitter hos den som ghoster, av egen erfaring er det narkomane, lavstatus folk, folk med psykiske problemer og bunnslam som holder folk for narr, utnytter de og ghoster. Ofte er det den som blir ghostet som er for bra, spesielt om det er en kvinne det er snakk om. Med all respekt å melde... Dette høres ut som forsvarsmekanismene til en som holder seg selv for narr. Litt som når folk sier til mobbeofrene at de må ha sympati med mobberne, fordi mobberne ikke har det godt med seg selv, og at det er mobberne som er taperne, etc. Det er rett og slett ikke sant, og du lurer bare deg selv ved å si slike ting. «Narkomane, lavstatusfolk, folk med psykiske problemer og bunnslam» ... 😂 Anonymkode: 0e186...39d 6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 Jeg ghoster de mennene som virker dominerende og som er typen som lett kan overreagere. Dvs, jeg prøver å fade ut og komme med en unnskyldning om at det ikke passer helt å date for tiden. Når de da ikke gir seg - om det er etter 1 uke eller 3 mnd - så ghoster jeg. Fordi? Den personlighetstypen blir det drama med. Det blir hvorfor hvorfor hvorfor, jammen, jammen, jammen og så en liten eksplosjon. Det orker jeg ikke, så hvis jeg dater en og merker at han har en litt sånn type personlighet så er det nok til «takk for seg». De tar «alt» som angrep, så alternativet til ghosting er «it’s not you, it’s me» og hvis de ikke er enige i det så er du like langt. Ghost og slett og ferdig. Og nei, jeg er ikke en kynisk og slem person. Jeg har bare opplevd litt for mange ganger at menn går rett i strupen på meg når jeg mener at «kjemien ikke er der for min del» Anonymkode: 202c2...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #17 Skrevet 11. august 2020 Jeg ghoster, og bryr meg ikke et gram om jeg blir ghosta. Har vært ærlig før tidligere, og sagt fra, og da får man som regel en lang regle om at han selvfølgelig ikke likte meg heller, at han uansett hadde tenkt til å dumpe meg, + en hel haug med andre sure oppstøt. Anonymkode: a8fcb...a0d
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #18 Skrevet 11. august 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Det er jo ikke pga at personen er stygg og har kjedelig personlighet at den blir ghostet. Problemet sitter hos den som ghoster, av egen erfaring er det narkomane, lavstatus folk, folk med psykiske problemer og bunnslam som holder folk for narr, utnytter de og ghoster. Ofte er det den som blir ghostet som er for bra, spesielt om det er en kvinne det er snakk om. Jeg vet om mange pene og bra damer som har blitt behandlet som søppel av menn og opplevd å bli dumpet eller at typen er utro med en annen dame som de velger. Det er heller de med kjedelig personlighet og mindre pent utseende som får forhold og mannfolk. Fordi menn ikke tørr å holde på eller kjempe for en bra dame, da de kan dumpe han når som helst. Anonymkode: 6e43c...6a3 Tro det eller ei hørte jeg ei amerikansk psykolog si det samme, at grunnen til at ofte menn ender opp med mindre attraktive damer både utseende og personlighet etter å ha ghostet/dumpet ei i høy liga er fordi det føltes tryggere 😛 huff Anonymkode: ae451...779 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #19 Skrevet 11. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke pga at personen er stygg og har kjedelig personlighet at den blir ghostet. Problemet sitter hos den som ghoster, av egen erfaring er det narkomane, lavstatus folk, folk med psykiske problemer og bunnslam som holder folk for narr, utnytter de og ghoster. Ofte er det den som blir ghostet som er for bra, spesielt om det er en kvinne det er snakk om. Jeg vet om mange pene og bra damer som har blitt behandlet som søppel av menn og opplevd å bli dumpet eller at typen er utro med en annen dame som de velger. Det er heller de med kjedelig personlighet og mindre pent utseende som får forhold og mannfolk. Fordi menn ikke tørr å holde på eller kjempe for en bra dame, da de kan dumpe han når som helst. Anonymkode: 6e43c...6a3 Dette er det dummeste jeg har lest på lenge 🙄🤦🏽♀️ Anonymkode: f2d53...580 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #20 Skrevet 11. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne folk driter i andres følelser. Anonymkode: 2dfa0...808 Jeg foretrekker at man bare ghoster meg enn sier at ikke er interesert. Men synes poenget å ghoste er mulighet å ta opp kontakt igjen. Anonymkode: 39c6d...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå