Gå til innhold

Åpnet studentbaren på BI - stengte etter to timer

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/na3dWd/aapnet-studentbaren-paa-bi-stengte-etter-to-timer
– Studiestart er en tid forbundet med mye fest og store ansamlinger, og vi mente derfor det var mest forsvarlig av oss å holde stengt denne uken. Som studentkro ville vi ikke klart å holde antall besøkende nede, så det ville ikke vært forsvarlig, sier Wennerød Adolfsen.

Kudos for at de stengte når de var i ferd med å miste kontrollen, samtidig rørende naivt å tro at de skulle kunne holde åpent.

Ryktene sier at festen fortsetter hjemme hos smittevernoverlegen i Bærum.

Anonymkode: 76eab...2a4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ryktene sier at festen fortsetter hjemme hos smittevernoverlegen i Bærum.

Anonymkode: 76eab...2a4

Nå slapp jeg et lite knegg.

Anonymkode: b235d...e00

• Liker 1
Skrevet

BI-studenter står ikke spesielt høyt i kurs hos meg, men når det kommer til Koronaansvar virker de til å være veldig fornuftige. Stjerne i margen!

Anonymkode: 28513...22e

Skrevet

Uff, jeg synes det er kjempekjipt for dem p få ødelagt fadderuka. En av de største ukene i livet når du er på den alderen. Synes de takler det bra og forholder seg til tiden vi er inne i.

Skrevet
3 minutter siden, Voyager skrev:

Uff, jeg synes det er kjempekjipt for dem p få ødelagt fadderuka. En av de største ukene i livet når du er på den alderen. Synes de takler det bra og forholder seg til tiden vi er inne i.

Da må de lære seg å ha deg gøy og spennende uten å gå på dritafylla i en hel uke. Bare bra det. 

Anonymkode: f5aa7...905

• Liker 1
Skrevet

Mange mistet både russetiden OG fadderuken. Jeg forstår faktisk godt at det "klør litt" etter en fest for det kullet der. Synes de har oppført seg veldig bra!

• Liker 1
Skrevet
På 10.8.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Da må de lære seg å ha deg gøy og spennende uten å gå på dritafylla i en hel uke. Bare bra det. 

Anonymkode: f5aa7...905

Hvorfor det? De kan fylle så mye de vil den uken. Sammen med kohorten deres på 20 pers. Iallfall så lenge det ikke er smitte i den gjengen. 

Anonymkode: f3df8...7ca

Skrevet

Jeg må le når jeg så intervju med flere av Bergens studentene som  fortalte gråtkvalt at når de ikke hadde muligheten til å feste så mye som de hadde planlagt, og være med på alt av fadderuke aktiviteter, så har de ikke mulighet til å få en god student tid😃

Jeg begynte å studere på Universitetet i Bergen i 1989 og da hadde vi ikke fadderuke. Det var masse fester på "Hulen" og vi hadde mange fyllekalas men vi løp ikke rundt i gatene innpakket i laken og lekte toga party eller hadde fyllefester i dagesvis i parkene.

Vi ble kjent med andre studenter likevel. 

Anonymkode: 75222...596

• Opprett ny...