AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/na3dWd/aapnet-studentbaren-paa-bi-stengte-etter-to-timer – Studiestart er en tid forbundet med mye fest og store ansamlinger, og vi mente derfor det var mest forsvarlig av oss å holde stengt denne uken. Som studentkro ville vi ikke klart å holde antall besøkende nede, så det ville ikke vært forsvarlig, sier Wennerød Adolfsen. Kudos for at de stengte når de var i ferd med å miste kontrollen, samtidig rørende naivt å tro at de skulle kunne holde åpent. Ryktene sier at festen fortsetter hjemme hos smittevernoverlegen i Bærum. Anonymkode: 76eab...2a4 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ryktene sier at festen fortsetter hjemme hos smittevernoverlegen i Bærum. Anonymkode: 76eab...2a4 Nå slapp jeg et lite knegg. Anonymkode: b235d...e00 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 BI-studenter står ikke spesielt høyt i kurs hos meg, men når det kommer til Koronaansvar virker de til å være veldig fornuftige. Stjerne i margen! Anonymkode: 28513...22e
Voyager Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Uff, jeg synes det er kjempekjipt for dem p få ødelagt fadderuka. En av de største ukene i livet når du er på den alderen. Synes de takler det bra og forholder seg til tiden vi er inne i.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 3 minutter siden, Voyager skrev: Uff, jeg synes det er kjempekjipt for dem p få ødelagt fadderuka. En av de største ukene i livet når du er på den alderen. Synes de takler det bra og forholder seg til tiden vi er inne i. Da må de lære seg å ha deg gøy og spennende uten å gå på dritafylla i en hel uke. Bare bra det. Anonymkode: f5aa7...905 1
Stina14488 Skrevet 10. august 2020 #6 Skrevet 10. august 2020 Mange mistet både russetiden OG fadderuken. Jeg forstår faktisk godt at det "klør litt" etter en fest for det kullet der. Synes de har oppført seg veldig bra! 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #7 Skrevet 13. august 2020 På 10.8.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev: Da må de lære seg å ha deg gøy og spennende uten å gå på dritafylla i en hel uke. Bare bra det. Anonymkode: f5aa7...905 Hvorfor det? De kan fylle så mye de vil den uken. Sammen med kohorten deres på 20 pers. Iallfall så lenge det ikke er smitte i den gjengen. Anonymkode: f3df8...7ca
AnonymBruker Skrevet 13. august 2020 #8 Skrevet 13. august 2020 Jeg må le når jeg så intervju med flere av Bergens studentene som fortalte gråtkvalt at når de ikke hadde muligheten til å feste så mye som de hadde planlagt, og være med på alt av fadderuke aktiviteter, så har de ikke mulighet til å få en god student tid😃 Jeg begynte å studere på Universitetet i Bergen i 1989 og da hadde vi ikke fadderuke. Det var masse fester på "Hulen" og vi hadde mange fyllekalas men vi løp ikke rundt i gatene innpakket i laken og lekte toga party eller hadde fyllefester i dagesvis i parkene. Vi ble kjent med andre studenter likevel. Anonymkode: 75222...596
Anbefalte innlegg