AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #1 Skrevet 10. august 2020 Jeg er en 22 år gammel mann. Jeg fornyet passet mitt for ca 4 år siden. Var 18 år gammel da, glattbarbert, nesten skalla og 184cm høy. Nå er jeg altså 22 år gammel mann, har et stort skjegg, veldig langt hår og 198cm høy. Hver gang jeg prøver å reise så skaper det alltid masse problemer fordi jeg ser helt ulikt ut enn det jeg gjorde for 4 år siden. Jeg kan heller ikke fornyet passet mitt ettersom jeg gjorde det for 4 år siden. Noen som har møtt på samme problemer? Anonymkode: 3a534...4dd
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #2 Skrevet 10. august 2020 Er bare å fornye ivei det. Ta med det gamle så makulerer de det. Anonymkode: 5e176...e16 2
The Kitten Skrevet 10. august 2020 #3 Skrevet 10. august 2020 Jeg fikk nylig fornyet passet mitt selv om det var under ett år siden sist.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2020 #4 Skrevet 10. august 2020 Hvorfor kan du ikke fornye passet ditt? Anonymkode: 6adb7...90a
Melonas Skrevet 10. august 2020 #5 Skrevet 10. august 2020 Et pass skal identifisere deg. Du er selv ansvarlig for at du har et pass som kan identifisere deg, så dersom du har forandret deg så mye siden det ble utstedt, skal du selvfølgelig skaffe deg nytt pass. Bestill time og ta det gamle med til passkontoret. Det gamle blir makulert og du får nytt i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå